CuoreSportivo.hu /mr_corso
Szöveges ítélet
IMÁDOM!nagyon kényelmes szeretni való kocsi olyan szép még koszosan is hogy az hihetelen (!!pininfarina!!) mindent imádok rajta nagyon erös gép bár mióta ültem egy kedves cuoresportivos társam 164 Q4 -ébe azóta teljesen elvagyok dölve(az a Q4 picit pöckölt de akkoris...)a Q4 töl!De vissza a 2,0 Ts-hez kicsit zavaró hogy a vezérmülánc "csörög" de ezt meg lehet huzni csak valahogy mindig ugy jött ki hogy nemlett meghuzva.
Nálam érdeles módon még nem tört le sehol semmilyen kilincs...
Az olajat kicsit eszi (sportos használat meg nem Selenia olaj használata miatt)
Most jut eszembe egyszer régesrég amikor megvettük meg kellett huzni a szervó szijjat vagy cserélték nem is tudom.
A beltérben van egy kis LCD-s kijelző ami az órát és a klima beállitásait hivatott kiirni, na az haldoklik de szinte minden 164 ben tipusbetegség(de van pesten egy muksó aki nagyon vágja).
A kormány rozsafa fából készült de ugye a közepe valamilyen müanyag amiböl a légzsák kijön annak a tetete ami a szélvédöre néz az megtökösödött a hötöl kitágul és olyankor tök csunya...
A kipufogoval semmi baj nincs leszámitva hogy van egy bilincs ami valahol középen a katalizátor környékén fog valamit az állandóan kilazul és idiota modon csörög...
A beltér amugy tökéletes imádom az orognát a klima meg egyéb gombokat,az miindig teccik amikor beszáll valaki aki még nem ült ilyen király gépben azt kérdezi hogy mi az a sok gomb :D
Tökéletes a szigetelés annyira jó hogy a külvilág zajait teljesen kizárja (mentö autot csak egész közelröl hallani)
A kuplung nálam valamiért kemény mint az állat de már megszoktam :D ezért nem foglalkozok vele.
Gyorsul mint az állat bár néha ugyérzem hogy nem(ezt nem merném tutira mondani),autopályán simán 210et visz de menne még olyan 230 ig kb de az a vége.
Haláli hogy a fordulatszámot majnem 7ezerig el lehet tolni chip tuning nélkül...bár fölösleges
Hihetetlenül rugalmas a motorja ami nagyon nagy elöny mert olyant csinálok amit sok autos nem 1böl 3ba 2 böl 5be teszem és gyönyörüen huz... 5be lehet vele menni 40-el simán!
Eddig szinte semmit sem kellett rákölteni az olajon kivül.
Szerintem remek autó!
Hibalista
- Eddig? A gyári alfa akksit kellett csélrni ami a gyártásától idáig benne volt(nagy subb miatt) egy elsö és egy hátsó fényszoróizzó :D
Ide hordtam szervizbe
Voltunk már itt az utcában is decsak olajcseréért Alfa szervizbe is volt Pécsen a régibe is és az Ábel autóházban is de oda soha többett nem viszem, mert (legalábbis ameddig nem leszek milliomos :D) akihez vittük (Sóki)-(ez a neve) elöléptetést kapott és már nem szerel sajnos pedig ö vágta a verdát, + mert az uj Alfa autóházat megdobta a hoember,ugyanis egy fékcsöcseréért annyit kértek hogy az hihetetlen + baromi sokáig tartott tényleg kb 2-3 órát és a kiszolgálás is rémes...
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
A fent emlitett iiteni utcai szerelö team teljesen jó + a srác is olasz márka fan most ugyan nem alfa hanem stilo de elötte 166 2,0Ts pont az a blokk mint a 164-ben(ebböl is látszik hogy a 2,0 Twin Spark egy nagyon jó konstrukcio,ahogy azt emlegetik szinte elpusztithatatlan!)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 98 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | BX | Következő autója? | 155 Q4 , 164 Q4 , 159 (akármilyen de persze a Q4 lenne jó :D )Citröen Xm , Citröen C5 , |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
