A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 159 (2005-2013)

159 1,9JTDm SW 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Szeretlek is,meg nem is

Szöveges ítélet

16000km-nél kettős lendkerék,kuplung,kuplungszerkezet csere.Klattyog,kotyog,és a csere után sem jó. És az sem vígasztal,hogy a barátom Passatjába 100e km alatt 2x cserélték ugyanezt az alkatrészt.Az egész erőátviteli rész zajos, nem tudok olyan finoman váltani vele,hogy ne kattanjon valami benne.. Persze Gm váltó van benne.. Amit leírtam, azok szerintem kiábrándító dolgok.Mondom ezt úgy,hogy többnyire olasz( alfa) autóim voltak,és eddig meg voltam velük elégedve.Szabad ilyen hibának 7 hónapos korában előjönnie?
Pozitivum: a motor erős,keveset fogyaszt.Kényelmes,jók az anyagok,nem zörög benne semmi.Szóval szeretném szeretni,de a hajtáslánc klattyogása miatt egyenlőre nem tudom.
Szervíz után: kiderült,hogy az erőátviteli rész jó. A kormánymű kotyog. Most ennek a cseréjére várok.Borzasztó,hogy hülyének néznek. Az autóban francia kormánymű van. A váltó német, az Alfa elvileg olasz, én meg egy lüke magyar vagyok,mert csak egy megbízható jó autót szeretnék.Éljen a globalizáció és az Alfa Romeó megbonthatatlan barátsága! Cseréltek kormányművet, szegény pára ugyanazt a hibajelenséget produkálta. Miután ragaszkodtam ahhoz,hogy a jelenlétemben a kocsit felemelve a kihajtást ellenőrizzék, "rájöttek", hogy a féltengely belső feleének nagyobb a mozgása a megengedettnél. Szerintük egy 150-nél 2-esbe való visszaváltás okozhat ilyen meghibásodást.
A computerből le lehet kérdezni,az eddigi legnagyobb fordulatszámot mondom én, mire eszük ágában sincs azt ellenőrizni.2 hét alatt nem voltak képesek megjavítani az autót, minden mást kicseréltek mire "súgásra" kiderült a hiba oka. A szervíz minősítését a felére veszem vissza,mert bár kedvesek,segítőkészek,de a szakértelem hiánya nem zavarja őket. Az a véleményem, hogy ez nem csak ennél a márkánál, hanem másoknál is így van. A szervízek falán viszont az ISO9001 szerinti minősítés mindenütt megtalálható,de Magyarországon ez sem mindenható.

Hibalista

- Most akkor mi volt a rossz?

Ide hordtam szervizbe

Fiat Kelet-Pest

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 159 1.8SW Következő autója? nem tudom
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 159 2005 (2005)

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)