Sportos tank traktormotorral :)
Szöveges ítélet
Jól megtervezett, erős váz, jó futómű, korrekt fék. Szerintem egy kicsit divathullámos a dízelmotor: valóban megy vele dinamikusan a majd két tonna, de aki azt mondja, hogy sportos, az még nem vezetett benzines V6-ot. :)
(Mint tudjuk az autó üzemanyaga a benzin, a repülőé a kerozin, a traktoré meg a gázolaj...)
Az összeszerelés minősége elég tűrhető, kényelmi extrákból rengeteg van, viszont sajnos elég sok németes megoldás, jürgenszerű kapcsoló található az utastérben, ami szúrja a szemet. A motortér viszont eléggé összegányolt képet mutat: semmi tervszerűség, minden ott van, ahol éppen találtak neki helyet. Maga a motor erős, 1500-tól már megvan a 400Nm 80%-a, morgós hangú, viszonlag csendes járású. Meg kell viszont szokni az alapjárati rezonanciát, ami nem zavaró, de furcsa. A váltó felejthető: nem szereti a gyors kapcsolást, nagyon rövid az egyes, viszont legalább hat fokozat áll rendelkezésünkre. A csomagtér jó, tárolórekesz, hálórögzítő van bőséggel. A telefon, navi is korrekt, van magyar lemez is, bár elég kezdetleges. A megjelenése elég agresszív tükörből nézve: egész jól menekülnek előle a hátrasandító off-osok. ;)
Összegezve: egy kicsit tömegtermékes, láthatóan a német piaci elvek domináltak a tervezéskor, nem az az érzelemdús autó, viszont a használati értéke egész jónak mondható.
Hibalista
- Lekopogom, eddig még semmi, az apróbb vételkor meglévő hibák az előző tulaj/szervíz hanyagsága miatt voltak.
Ide hordtam szervizbe
Saját szervizelés, mint mindig. :)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 166 V6 TB | Következő autója? | mindenképpen valami feltöltős olasz |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
