Olaszt? Haggyámá!!! De most helyesbítek....
Szöveges ítélet
Egy VW-tálib az Igáslova (Kenyeres Barkas, azaz Sharan)elhasználódása (20 év, 860.000 km) okán modellváltáson gondolkodott. Azt gyorsan elmérte kicsipénzért, összeszedte a megtakarított gombokat és kinézett egy, olasz származású, garantált kilométeres, jól felszerelt Vincenzo-t.
Ismert tulajtól (valamikor kollégák voltunk a VW-nél, de ő mindig Fiat/Alfa/Lancia fan volt). Elmondása szerint gyermekbetegségeken túl van (M32 váltó teljes feljavítás, DPF és szívócső-csappantyúk "okosba' megoldva), rozsdamentes.
Látatlanba' megvettem, hittem neki, meg tudom is, hogy hol lakik!!!
A barátja azt mondta neki, hogy ha én (ne felejtsük: VW-tálib!!!) Alfát veszek, akkor lemennek Bóni-fokra és megnézik merre folyik a Duna! Mert lehet, hogy ezek után már felfelé!!!!
Szóval megvettem, beleültem, használom. Imádom! Gyönyörű, kényelmes, erős, a futóműve útra-ragasztós, csendes, a 66 liter gázolajjal 1.000 km alatt még nem sikerült mennem. A mínuszokat nem szereti, télen minden nap rettegés volt, hogy elindul-e, de egyetlen egyszer hagyott cserben: -16 fok volt és előtte 3 napig csak helyben közlekedtem vele (egy 55 Ah-s akku van a motorháztető alatt...): no, akkor nem indult el. Egy fordulat hiányzott a "beröffenéshez", de az elektronika "eldobta" az indítórelé vezérlését. A hideg előhozta még belőle a VGT-s turbós motorok szokásos hülyeségét és vagy szívódízel lesz belőle, vagy megállítja a motort. De amíg a VW-nél egy gyors "gyújtás le-gyújtás vissza" megoldotta, Vincenzo-nál ilyen opció nincs: amíg sebesség-jel van, addig nincs gyújtáslevétel. Előzéskor elég szar így.... De megtanultam vele együtt élni, már nem zavar és mivel látja, hogy nem zavar: nem is csinálja a rohadék!!!
Ami még meglepetés: ugyanannyit vontathat, mint a Sharan és ez nekem fontos! Nem vasárnapi autó, hanem munkaeszköz de olyan, amit nem ütnek-vágnak, hanem kíméletesen használnak.
Eddig mindenkit lebeszéltem az olasz vasakról, most aki megkérdez, az rábeszélem. Ennyi a története Vincenzo-nak!
Hibalista
- Izzítógyertya, szervotatály szelepe, elektromos csatlakozók (pár darab, mindig máshol....), generátor (szerelő balfaxsága miatt...)
Ide hordtam szervizbe
Volt VW-s Kollégám javította fel eladás előtt.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Magam tuningolom (esetenként egy szerelő barátommal).
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 162000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Sharan 1,9 PDTDi 115 LE Comfortline | Következő autója? | Stelvio!!!!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
