A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 159 (2005-2013)

159 1,8SW 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

Nem is rossz!

Szöveges ítélet

3 db 156-os után hűtlen lettem a márkához,és egy Mazda6 dieselt vettem.Nem lehet rápanasz,korrekt autó.Csak lelke nincs.Így amikor elérkezett a csere ideje nem sokat gondolkoztam melyik márkát válasszam.Bár több tipust is kipróbáltam.Miután a pénzügyi lehetőségeim behatároltak voltak,a kisebbik diesel és az 1,8-as jöhetett szóba.Ráadásul komoly árengedmény volt rá.Így valóban reális értékén vettem.A próbák után a benzinesnél maradtam,mivel évente nem megyek többet 25-30ezer km-nél.Határeset,hogy mikorra dolgozza le a diesel a nagyobb befektetést.A motor nem rossz,ezt ki merem jelenteni,hisz a 156-osokból volt 1,6 1,8TS ill.2,0JTS-em.Érzetre még ezzel a nehezebb kasztnival is jobban megy mint a régi 1,8TS.A nyomatéka nagyobb és alacsonyabb fordulaton adja le.A fogyasztása szépen visszament a normális zónába a bejáratást követően.Most 8,5 l az átlag,de nem az egércomputer szerint. Az nevetséges,de nem csak ebben az autóban.Jól össze van rakva,valóban sokkal merevebb mint a 156-os.Zörgés még nincs,kiváncsi vagyok meddig bírja. A fényszóró magasságállítója megadta magát.Ez ma minden autó gyenge pontja? A Mazda6-ban is elromlott,kompletten cserélték a fényszóróval együtt előbb az egyiket,majd a másikat ganciában.
Minden 159-es tulajdonosnak el kell viselni,ill.meg kell barátkozni azzal a gondolattal,hogy ez az autó egy Alfa bőrbe bújtatott Opel.A motor a váltó,a fék megegyezik a Vectrákéval.Meg is látszik rajta, képtelenség gyorsan váltani vele,igaz nem recseg mint a korábbiak kettesből hármasba rakva. A JTS motorok blokkjait az ausztrál Holdentól veszik, az is GM érdekeltség.Igaz az Opelek meg tele vannak Fiat diesellel.Ha felni kell az autóra jó rá a Vectráé.( az osztókör 5x100mm ) A gazdaságosság megöl minden jó ötletet,az olcsó gyártás az úr,(lásd a biztonsági öv magasság állítóját!)bár így valószínüleg nem kell vezérlésmódosítót, és felső lengőkart javítani mint az elődökben.A kipufogót legalább jól hangolták szép érces hangja van ennek is. A komfort nagyon jó,nagyon csendes az autó.A kényelem megfelelő elöl,hátul nem szoktam ülni.A cipőm viszont a térdlégzsákba időnként beleakad,pedig csak 42-es. Bosszantó,hogy az apróbb dolgoknak nincs hely, a levéltárcámat éppen be tudom tenni a kesztyűtartóba.Az ajtózsebekbe a Cd tartót nem lehet beletenni.(Persze MP3-as rádióval kellett volna venni.) A legnevettségesebb a szemüvegtartó. Ha leteszem a földre és átmegyek rajta az első kerékkel,magyarul kilapítom,akkor befér,igaz elveszti szemüveg funkcióját.Ejnye! A csomagtartó jó nagy, síeléshez is elég 3 embernek tetőbox nélkül, az ülések lehajthatóak.Ezért vettem SW-t. A 3év vagy 120000km ingyenes karbantartás vonzó,de valószinű,hogy sokkal hamarabb fogok olajat cserélni, mert mint tudjuk az Alfák érzékenyek az olaj minőségére.Az elődök is meghálálták a jó és időben cserélt olajat.Az Opel motornak sem árthat.
A hiányosságai ellenére nagyon szeretem,komfortos klassz autó.Ha nem akarjuk sportautónak használni,csak örömünk lehet benne.Nem kell félni az 1,8-as motortól,normális autózáshoz bőven elég,és még jól is fogyaszt.(A kép még a kereskedésben készült)
A fényszóró magasságállító elektronika állító potméterének a közepe hiányzott.Bosch gyártmány.A szervízben mint a véres rongyot hordozták körbe.Azért vettem olasz autót mert németet nem akartam.Mellesleg milyen a minőségellenőrzés a Bosch-nál? És az Alfánál a végellenőrzés? No comment.
15000km-nél lengőkar csere.Nem kopog, nem kotyog csak nyeszereg mint a 156-osban.Garanciában szó nélkül cserélték.
Hát...
Még mindig nem zörög benne semmi,továbbra is egyben van,pedig útjaink zöme továbbra is kriminális.
Ha megint elromlik valami leírom.

Hibalista

- fényszóró magasságállító,jobb első lengőkar

Ide hordtam szervizbe

Fiat Kelet-Pest

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8900
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mazda6 Következő autója? Eredeti olasz Alfa,ha lesz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 159 2005 (2005)

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)