Három év kínlódás
Szöveges ítélet
Főnököm autója. Főnököm kapuzárás előtti pánik korban lévő mű macsó. Neki hivatali autónak is metál fekete 159-es kell. Próbálták rábeszélni dízelre, de egy (mű) macsó csak nem ül már be olajosba. Beült hát a benzinesbe. Előtte volt egy Vectra gépkocsivezetővel. Világból kiment semmi gond, maxi felszerelés. Jött az Alfa és ahhoz ugye nem kell gkv. OK. Annyit hordta az első évben szervízbe, hogy már keresztnevén köszöntötték. Másodévtől már zsenánt volt neki szervízbe járni, ezért egy fiatal mérnököt ugrasztottunk, a főnök meg (szégyenszemre) a cég sztenderd Astrái közül vitt el egyet amíg az ALFÁ-ja szervízben volt. Munkaautónak alkalmatlan. Nem arra építették. Ez egy csajozós autó, nem arról szól, hogy Debrecentől Szombathelyig tárgyalásokra járjon vele a tulajdonos, ráadásul időre.
Hisztis olasz autó.
Operába menni kíváló.
Hibalista
- Ajtózár. Csomagtérzár. Klíma. Kipugótömítés. Váltó. (egyszer csere is). Tempomat. Műszerfal világítás. Motorból olajfolyás. Fedélzeti számítógép. Kárpit elengedett.
Ide hordtam szervizbe
Kelet-Pest.
Ritka rossz.
Nem értenek hozzá, mellébeszélnek, nem tartják a szavukat.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Győr. Márjka szervíz.
Korrektek, pontosak. Hozzáértők.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 48400 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | Opel Insignia |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.9/10) |
