Ez egy LADA ? :)
Szöveges ítélet
Hosszas keresgélés után találtam rá, nem volt leharcolva, motorikusan bevizsgáltatva, holland importból, de átment minden rostán pedig nagyon körbe lett nézve. Szín, enteriör rendben, mi baj lehet. Eddig még semmi, s ezt lekopogom.
Azonnali vezérléscserére vittem a márkakereskedőhöz, aki újfent megerősített, hogy motorikusan makulátlan, így én is megnyugodtam.
Nem fáj mindenem amikor kiszállok belőle a 183 centimmel, mint a Laguna III-ban, és egy élmény eddig minden napom benne. Van, hogy azon kapom magam, hogy autózok a városban, csak úgy, mert jó benne ülni. Nem egy tigris az alsó tartományokban (kb:1600-tól húz), tehát aki pörgetni akarja, ne ezzel a motorral vegye meg, de Szeged-Bécs-Szeged viszonylatban 145-re állított tempomattal, és egy órás bécsi dugóval 6.2 gázolajból... :) A Lagunánál 7.2 alá sosem ment. Kisebb, nem kevéssel, de azt nagyon stílusosan teszi ezért megbocsájtható.
Feleségem szerint egyébként Lada (nincs CITY szervó, mint a többi Fiatunkban, tehát nincs könnyű kormánytekergetés, a váltó nem magától ugrik a helyére (Renault),hanem kapcsolni kell a sebességet), de persze vigyorogva viszi el a kulcsot... :)
Aki prémium felszereltséget akar, és minden elektronikus kiegészítőt, az inkább mást vegyen, mert ebben benne van ugyan minden, ami egy modern autóban kell, hogy legyen, de nem ez a technológiai high-tech mintadarab. Csak jó. Veszett jó. Eszeveszetten jó.
Minden reggel vigyorog az ember, mert gyönyörű, ha beülünk a 7 éves fiammal akkor vigyorgunk, mert laza, de tekintélyt parancsoló.
Mindenki megnézi, mert szép, valahogy nem avul a forma, pedig 7 éves konstrukció.
Egyszerűen kellemes minden perce, meg persze tényleg jó élmény összeintegetni minden Alfa tulajjal, akármennyire is szentimentális is.
Zörög-e a műanyag? Annyira mint minden autómon, pedig volt Opelem, Seatom, Toyotám, Fiatom és Renaultom is. Mindegyiknek volt sajátossága, ennek is, de semmi olyan amit ne kompenzálna a kényelme és a stílusa, valamint a kiforrott masszív konstrukciója. A kanyarok élményszámba mennek, nem billeg,dől, mászik, hanem befekszik a kanyarba és már megint vigyorogsz tőle.A pályán meg csak a gumik zaja hallatszik, semmi más...
Talán a hátsó lábtér mérete túl átlagos, de a fiaim még akkorák, hogy pont nem érdekli őket. Kevés a 12V-os csatlakozó a Lagunához képest, mondjuk, abban mindenhova szórtak egyet a franciák. Ami a leggázabb szerintem, a tárolórekeszek mérete és hiánya. Ennél még a 2002-es Fiat Stilomban is több volt, nem is kevéssel. A csomagtartóban van, elég is, de a belső térbe nem nagyon jutott.
Eddig, minden autómnak megadtam azt, amit meg kell nekik adni, s eddig mind meghálálta azzal, hogy rendesen működtek. Remélem most is így lesz.
Ez tényleg élményautó, de mindennapi használatra...
Update:
Eladtam, mert jött egy hölgy és azt mondta kell neki, én meg elcsábultam más irányba. De még mindig vele álmodom... :)
Remélem jön a Giulia, mert hiányzik néha nagyon az alfaamore
Hibalista
- Bal első tompított...
Ide hordtam szervizbe
Alfa Formont Kecskemét Korrektek árajánlat szerinti számla, átvétel együtt, mit honnan miért.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 78000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Laguna III Kombi 2.0..DCI | Következő autója? | Lanica Delta (2010) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
