A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 159 (2005-2013)

159 1.8TBI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

az Olasz Tibi

Szöveges ítélet

Mondhatni megrögzött Alfás vagyok, hogy miért, mert a formavilága és megbízhatósága, ár/érték aránya a legjobb a piacon plusz egy Alfa Romeoval az ember nem csak egy munkábajárós vasat vagy egy presztízst vásárol, ha nem annál sokkal többet, barátokat, ismerősöket, na meg egy csodaszép társat kap.
Használtam pár 159-et, hosszabb távon egy 2,4-es, rövidebb távon egy 2.0-ás dejzelt jóformán 8 éve már csak dejzel autókat használtam, mivel nem volt házon belül értelmes alternatíva benzines területen, őszintén szólva a Tibiről (TBI) is elég lehangoló képet festettek teszteken mint menet dinamikában, mind fogyasztásban de hát a puding próbája a kóstolás... szóval sikerült hozzá jutnom egy 2012-es Berlinea-hoz ami ráadásul TI és jól felszerelt, bár mondjuk a gyári navi elég silány viszont hogy nézne már ki 2015-ben a prosztó műszerfal nem is beszélve arról, hogy nem találnék el a madarasteszkóig, ahová rendszeren járunk elb@aszni a keresetünk :) Szóval van benne minden, ami a mai követelményeknek megfelel, sport futómű, sportkormány, nagykerék, félbőr stb. Az az igazság, hogy egy 2005-ös modell még mindig megállja a helyét formailag a többi konkurens között, egy ragadozó, egy dög, egy "hiába futsz úgy is elkaplak" forma, a motorháztető alatt 200 le duruzsol. A 156 után a 19-re húztak lapot a digók és bejött, ez 21-lett.
Nagyon eltalálták az olaszék ezt az 1750cm3 túrós benzinest, dízelebb egy dízelnél, 1200-tól húz tiltásig azaz 6500-ig, nincs kókadó nyomaték egységesen húz minden tartományban, hang az nem nagyon van talán 4000-től szűrődik be egy kis sportosság, viszont van 1G-s kanyarsebesség rossz úton felpattogó gyári sport csillapítókkal (ez cserés lesz valamilyen normális sportgátlóra), sínautó feeling, gyors előzések, 70-nél hatodikban tötymörgés (a hatodik elég hosszúra sikeredett) és mindezek mellé egy 9,6-os átlag fogyasztás, ez ennyi egy megyei városi közlekedéssel és egy autópályás 150-es sebességgel, szerintem elég korrekt. Életem eddigi legjobb Alfája.
Hiba egyenlőre semmi, tankolni kell és taposni a gázt.

Hibalista

- még semmi

Ide hordtam szervizbe

a Barátomhoz, FerCar autószerviz, Székesfehérvár

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 114000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 159 Következő autója? Giulia 2.0 TBI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 159 2005 (2005)

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)