Zabolátlan szépség
Szöveges ítélet
-2007 szeptemberében vásároltam az autót.Szinkron gyűrű hibával amit tudtam is.Hazaérkezve eltört a jobb oldali féltengelyem.Felújjítva,beszerlve 124000 ft.Jól kezdődött.A 3.-at karcosan vette,és a 6.-at is egy kicsit,ezért kellet a szinkrongyűrűt kicserélni.Csak azt nem,hogy 100000-be került volna szervizzel együt.Tudtam szerezni egy komplett váltót 120000 ft-ért.Sajnos a fütómű nagyon könnyen meghibásodik a rossz utak miatt.A bal elsőt már háromszor,a jobbat kétszer kellett cserélni.És már a bal oldali megint esedékes.Az első stabilizátor rudakat is cseréltem.A kormányművem már 50000 km óta kissé kopog,de nem zavaró.Hátsó stabilizátor rudat 10000 km-rel ezelött kellett cserélni,kifejezettn jól bírja.Most 180000 van benne.Többször ott hagyott.Kétszer az EGR szelep hibásodott meg.Ilyenkor nem megy ,csak úgy mint egy szekér,és füstöl mint állat.Ez kb 75000 ft.De vettem a bontóban.Szervízben nem írják elő kitisztítását,de én hideg zsíroldóval minden 15000-es szervíznél kitisztítatom,azóta semmi gáz.10 cm a motormagassága a földtől,ezért kétszer odavágtam,eltört a teknő,elfolyt az olaj,ráadásul egy héttel a nagy szervíz után,nyaralás elött.
Naggyából ennyi a hiba.-
Ne legyen elrettentő,mert az autó elképesztően jól megy,volt már az átlagom vele 6.6 is,de nem ment még télen sem 7.5 fölé.Elképesztően nyomatékos,gyönyörű az 5 hengeres hangja.180 felett is még húz a verda,néha kihuzattam óra szerint 210-220-ig is 4 személlyel.Elképesztően stabil a futóműve,nagyon erős a fék.Persze nem egy ferrárihoz képest a kategóriájában.Nekem a váltó kézre esik,jó a fogása,és nagyon jó vezetni.De nem hosszú távon.Zsibbad a combom a sok üléstől.
-Viszont nem komfortos a belseje.Nincs benne pohártartó egy darab sem.A tároló hely kevés és igen kicsi.A csomagtartót nem lehet csak úgy lecsukni,ugyan is nincs kallantyú,vagy foggantyúja sem.Családosok ne vegyék.
-Gyönyörű a kocsi formája,bár ez szubjektív.De általában most is megnézik.A belső minőséggel is elégedett vagyok,tetszetős.Mondjuk az ülés fűtésem nem működik,csak néha.
-A menet stabilizátor jól végzi a dolgát.Téli,latyakos uton teszteltem,de nem bírtam megcsúszni vele.
-Még mindig imádok vele autózni,főleg kanyargós utakon.Mikor lemosom,vagy levakszolom,pecekig csodálom.A benzin kutasok télen túl nyomják a tank sapkáját,a következő tankoláskor pedig nem tudtam kinyitni,csak oriás szívás után.Többször is előfordult.Már csak magam tankolok.Igazság szerint,ha az olajteknőt nem verem le kétszer,akkor csak az EGR szelepre panaszkodhatom,amit már megoldottam.és persze a futómű meghibásodásra
Egy szóval imádom a hibáival együt.
Hibalista
- Ablakmosó hidraulika - EGR szelep többször is - Jobb,bal féltengelyek cserélve,a jobb oldali el is tört. - Mind a 4 első lengőkar cserélve kétszer is.Valamelyik háromszor is. - Stabilizátorok elöl-hátul. - Autómata Xenon magasságálító - Váltót cseréltem egy használtra, - - -
Ide hordtam szervizbe
Németh Misi Dunakeszi.Esze Tamás utca
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | 159 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
