A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 1,6 Twin Spark 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tökéletes lenne, ha japánok gyártanák...

Szöveges ítélet

Ami jó: Gyors 1.6-os pörgést szeret? motor, bolondbiztos futóm?, elég hatásos fékek, nagyon direkt kormány, jóindulatú viselkedés kanyar el?tt, után, benne,:) Kényelmes nagyon jó oldaltartású ülések. (hosszútávon puhasága miatt derékfájás).Imádom ha gyorsan kell menni vagy mert gyönyör? kív?l bel?l és a csajok is szeretik.
Az 1,6-os motortól európai szinten nincs jobb kategóriájában! (szelepvezérlés, hang, 120Le). 7200-ig húz és még onnan sincs kedved váltani az embernek mert annyira élmény a dolog!:)

rosszak: Nem japán. A összeszerelés min?sége a tartósság megbízhatóság nem er?ssége az autónak. pl: vezérlésmódosító: Hogy lehet az hogy egy alkatrész kb 15000 km-enként tönkremegy??? Nem tesztelték le? Most a hatodik van benne volt garanciális és a nélküli csere is kb:80000Huf, de meguntuk. Végülis m?ködik de néha iszonyú hangja van. A váltó nehezen és hosszú úton kapcsolható, de legalább illik a kuplung gázpedál együtteshez . Immobilizer: egyszercsak nem akart beindulni a garázsban.A kis kulcs jel vígan világított a m?szerfalon pedig gyári kulcsal próbáltuk indítani.:) Irány a szervíz(kóddal beindult) sajnos csere (mi más!) Olaszországból kb 1 hét, és 50000Huf. Hurrá. Ez kb két éve volt és most megint néha szórakozik ilyennel...
Szóval ha japánok raknák össze és ránéznének kicsit az olasz mérnökökre tökéletes lenne. A Toyotának meg kellene vennie ...;)

Hibalista

- Szelepvezérlés módosító hatodik van benne, féktárcsa, fékbetét el?l-hátul, immobilizer, kétszer f?tengelyszimering, kötelez? szervizek. Ja és egyszer kicsúszott egy kanyarban vagy 140-nél és kapott egy ütést a bal hátsó kerék ami csapágy leng?kar és felni cserével járt. (a hülye sof?r elöször vezette és nem vette észre hogy mennyivel megy(!) mi meg ugye az utat nem ismertük). Nameg egy birka tanulóvezet? kapta el a hátulját egy kapubejáróban jobb hátulja tört sokszázezer forintos kár. Így vigyázzon az ember az autójára!:(
-

Ide hordtam szervizbe

Fiat Autóméry Nyíregyháza. Drága, de viszonylag jól és gyorsan dolgoznak.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (4) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója? Japán és gyors:) TypeR Honda, Celica, 200Le körüli elég is;)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)