A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 1,9 jtd 150 le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tényleg csak alfát akarsz ha már volt egy.

Szöveges ítélet

Üdvözlet minden olvasót. Úgy indult a történet hogy külföldön vállaltam munkát. És kellett egy megbízható Diesel autó. Belevetettem magam a magyar használt autó bugyraiba. Volt pár kitétel Tempomat legyen benne, klíma és ne fájjon a derekam pár óra vezetés után, ja és ne forduljon fel a gyomrom ha be ülök és meglátom a belsejét. Nagyon sok autót megnéztem, minden ami számításba jöhetett. Képeken mind nagyon szép volt, de mikor előben látta majd sírva fakadtam (pedig mindegyiket szervizkönyves ként hirdették és leinformálhatóként.) aztán akihez hordtam az előző autómat szervizelni szólt hogy az övé eladó lett. Jön a gyerek kell a pénz. Először ockodtam tőle mert 240 ezer volt az órában. Aztán úgy voltam vele hogy ebben legalább nincs visszatekerve. Úgyhogy ez lett. Minden héten megjártam vele Németországot oda vissza. Úton sosem hagyott ott ami a lényeg. Volt cserélve lengőkar, turbó, kuplung, generátor. De ezek úgy gondolom 300 ezer kilométert futott autónak normális vagy legalábbis számítani lehet rá. Tegyük hozzá hogy volt olyan pillanat mikor a francba kívántam (mikor németben turbós lett) de túl kellett lendülni rajta. Utólag belegondolva (már nincs nálam az autó el kellett adnom mert kellett a német rendszám, és vettem egy golfot gondolván azt egyszerűbben tudom itt javítani, javittatni) ha a német sokak által bálványozott Vw-el csak ennyi nyűg lett volna a fele kilométer megtétele után boldog lennék. Ja meg ha a fogyasztás közelítene az alfaéhoz. Nekem 6,5 volt az átlag főként autópálya utazó 140-150 km/h a golf 120 km/h nál tudja ezt. Ami biztos nekem bejött az Alfa és biztos lesz még mert ahogy elment a golf a háztól tuti olasz autó lesz újra. Igaz a mondás ha egyszer volt Alfád utána csak azt akarsz. Próbáltam már BMW t Marcit Audit de azok nekem akkor is rideg műanyag autók az alfa után. Ja az erejét annyival illetném hogy voltak próbálkozók de azonos kategóriában nem vallott szégyent. Lehet csak nem akadtam össze olyannal nem tudom. Persze egy Audi Rs 3 az elment simán de nem egy kategória.

Hibalista

- Turbó, kuplung lengőkar, vákumcső.

Ide hordtam szervizbe

Amit tudtam magam csináltam. Amit nem azt ahol érte a meghibásodás.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 240000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 78000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Marea Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)