A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 16. TS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szervátültetett

Szöveges ítélet

Nemrégen vettem az autót, úgyhogy tapasztalatokról egyelőre nem tudok írni, de ismerem az előéletét évekre visszamenőleg, ez talán érdekes lehet. Az előző tulajdonosa használtan vette és apám szerelő műhelyébe hordta javíttatni, amíg el nem adta (nekem).
A tapasztalatok az alábbiak. Cserélve lett a kocsin:
- komplett futómű (összes lengőkar, lengéscsillapító, féltengelyek, féktárcsák, stb.)
- komplett váltó (jelenleg egy 147-es Alfa váltója van benne)
- kuplung
- kormánymű
- hátsó kipufogódob
- motogenerál, összes szíjjal, egyéb kütyüvel együtt
- légtömegmérő
- termosztát
Az előző tulajdonos akkor mondta, hogy "betelt a pohár", amikor autópályán megfőzte a motort és a blokk és a hengerfej is elrepedt. Mint utólag kiderült, az elkoszolódott hűtőrendszer okozta a hűtési hibát.
Nem hibáztatom a márkát, mert a kilométerórában 192.000 km van, de a szerelők szerint ez valószínűleg jóval több. 250.000-300.000 km-es futásteljesítménynél már tönkremehet nyugodtan bármi.
Azt mondta fater, ezt megvehetem, mert az előző tulaj már minden lehetséges alkatrészt kicseréltetett benne.
Az autó nagyon tetszik, jó a futóműve, kiválóak az ülései, a motorja kulturált, de 2000 cm3 jobb lenne, kissé gyengének érzem. Ez az első autóm, amiben úgy látom, mintha mindent a vezető kedvéért találtak volna ki, talán a BMW-ben hasonló a fíling. Vannak bizonyos gyengeségei (kis csomagtartó, szűk hátsó tér), de ez nem egyterű, tudomásul kell venni.
Hátra nem lehet azonban kilátni, az orrát is alig érezni.
Sportváltozat, az alumínium fékpedál miatt nem fért el a cipőm, kicseréltettem gumira.
Talán feltűnhet, hogy Multipla után Alfát vettem, de elfér a 3 gyerekülés hátul (szűkösen). Egyterűt vezetni pedig büntetés, jónéhányat kipróbátam. A legrosszabb élmény egy Toyota Previa volt, automata váltóval, akár egy Ikarus busz. Az igazság az, hogy elég ritkán van együtt egy autóban az egész család, a maradék 99%-ban pedig miért büntessem magam egy egyterűben?
Viszonylag sokat használom az autót, úgyhogy a tapasztalatokról később fogok írni. Nem nagyon parázok, felkészültem rá, hogy hamarosan úgyis tönkremegy valami :-).

2007.11.15 Eltűnt az egyes és kettes sebességfokozat. Mint kiderült, kettétört a váltókulissza. Ez egy tenyérnyi műanyag (!!!!) darab egyébként. Az Alfa 147-é már fémből készült, de sajnos nem kompatibilis a 156-al. Bontóból sikerült szerezni, 6000 Ft-ért.

Hibalista

- Az a sok minden, amit a szövegben leírtam

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelő, nem márkaszerviz

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 192000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Multipla 1.6 Következő autója? egyelőre nem tudom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)