A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 2,0 TwinSpark 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szépnek szép, de jó is?

Szöveges ítélet

Mikor megvettem, teljesen lenyűgözött. És most, 3 év eltelte után még mindig lenyűgöz!
Arról nem kell sokat mesélni, hogy kívülről milyen szép, ezt mindenki láthatja, de belülről is tetszetős. Egyszerre sportos és elegáns. Az anyagok jó minőségűek, az ülések jó oldaltartással rendelkeznek. Kicsit passzentos, nem valami tágas, de lehet csak én nőttem nagyra (192 cm). Én elférek elöl, de magam mögé már nem ülnék be. Ami hiányzik, az az első könyöklő. A műszerfal nagyon jól néz ki a fekete számlapokkal és a piros világítással.
A csomagtartó az autó méretéhez viszonyítva nem valami nagy, a nyílása is pici, de nem teherautót akartam venni. Viszont van síalagút. Télen pillanatok alatt leolvasztja magáról a jeget.
Rossz úton hallani belül egy kis zörgést, illetve nagy tempónál van egy nagyon picike szélzaj. Mindkettő betudható annak, hogy az autó jobb oldala enyhén törve volt.
A motor 3000-es fordulat után kezd elemében lenni, innen egészen 7000-ig, azaz szabályzásig egyenletesen húz. Nem érezni azt, hogy elfogyna belőle az erő. A hangja gyönyörű. Ha nagyon van hajtva, akkor hajlamos csipegetni az olajat. Az 1250 kg-os kasztnit szépen mozgatja. 180 km/h-nál már nehezebben kűzd meg a légellenállással, de azért még gyorsul, jobban mint az átlag. 220 km/h-t sikerült már vele mennem, állítólag óra szerint 230 a vége. A váltóra nincs panaszom, talán csak annyi, hogy néha kicsit nehezen veszi a hátramenetet.
A futómű remek! Az enyém ráadásul sportcsomagos, ami magába foglal egy enyhe gyári ültetést, némileg keményebb gátlókat és 205/55 R16-os kerekeket. Nagyszerűen veszi a kanyarokat! Néha kicsit kopog, nyikorog az első futómű, kezdenek ki lenni az első felső lengőkarok (~30.000 Ft a cseréje a kettőnek).
A fék kicsit fent fog. Mikor megvettem az autót, az első két hétben szinte nem tudtam lassítani, mert ahogy hozzáértem a fékhez, autó szinte már meg is állt. 160-ról fékezve a szemeimet úgy kellett visszatolni a helyükre. Nem tudom, az előző tulaj mikor cseréltetett benne betéteket / tárcsákat, én 30.000 km-t már mentem vele és minimum legalább még 30.000 km van bennük.
Világítását sokan szidják (nekik annyit üzennék, hogy állíttassák be rendesen a lámpájukat), én meg vagyok vele elégedve, pedig nem xenonos. Mentem xenonos Audikkal, nem vílágított úgy a lámpájuk, mint nekem az Alfán. Helyzetjelző izzót nem kapni bele minden utcasarkon, halogén megy bele (H6).
Összességében szerintem egy jó autó, nekem nagyon tetszik. Hibalistája nem vészes, ennyi belefér. És szerintem ennyi szinte minden hasonló idős autóval van is. Vételnél jól meg kell nézni az autót, nem szabad belefutn egy leéltbe, amivel nem foglalkozott az előző tulajdonosa. Nekem szerencsére sikerült kifognom egy szép példányt. Hasonló árkategóriában nekem megfelelőbbet nem találtam volna, ez tetszett, ezt vettem és ez tetszik mind a mai napig. Nem mondom, hogy a faceliftes nem jobb, nem szebb, nem kellene. Tetszik az is, azokban már több extra van (hiába volt 99 körül az enyém szinte full extrás), tetszik azoknak az eleje is, de azok már más áron futnak.

Hibalista

- - Termosztát: sajnos kettőt is kellett bele vennem, mert az utángyártott (~11.000 Ft) már új korában nem volt jó, a gyárival semmi probléma nincsen (~16.000 Ft)
- - Kézifékkötél (5.500 Ft / pár)
- - Komplett vezérlés csere (~66.000 Ft): ezt ugyebár minden autón el kell végezni, kivéve talán az újabb láncos motorokat
- - Egy-két izzó (2.000 Ft)

Ide hordtam szervizbe

Csörgő Autószerviz (Várpalota)

Jó minőségű alkatrészeket szerelnek be az autóba, amiket nem adnak drágán. Munkadíjuk olcsó, hozzáértésük kiváló. Tudom ajánlani minden Alfa tulajnak!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 67000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Tempra 1,9 TDs Következő autója? marad a 156!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)