A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 2.0 JTS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szelepet eszik,olajat iszik

Szöveges ítélet

Ezt a történetet talán a legjobb,ha úgy kezdem,hogy a 700.000ft-os autón buktam több,mint 1 milliót. Már sejtheted is,mennyire "megszerettem" a márkát.
1 évet volt nálam az autó,mire nagy nehezen szaré húgyé sikerült megválnom tőle.
Persze első látásra szerelem volt,külsőre elképesztően jól nézett ki a matt fekete 17-es alufelnivel a fekete faceliftes 156. Elémgurult vele nepperünk (ez máris komoly rizikófaktort jelentett),de hosszú próbakörön semmilyen hibát nem mutatott a járgány,azért a pénzért,amit kért érte emberünk,egy gyönyörű,kényelmes,és első próbálkozásra hibamentes autót vezettem,képtelen voltam otthagyni. Természetesen Alfabuzi haverokkal mentem,akik próbakör után biztattak,hogy ez kell nekem..Oké,kiperkáltam az összeget,a hazaút,ami kb. 100km,boldogan telt,hazaérve asszonynak is büszkén meséltem a kocsiról,hogy ezt holnap ki kell próbálnia! Eljött a holnap,reggel korán keltem,elugrok vele egy kávéra,tök mindegy volt,csak kellett egy indok,hogy menjek vele valahová. A próbakörön egyetlen dolgot,nem néztem meg,az pedig a motoros napfénytető,gondoltam,ugyan tél van,rohadt hideg,de megnézem,működik-e... Itt jött szembe az első hiba,a tető kiugrott a sínből. Ezt senkinek nem sikerült orvosolnia egészen eladásig! 1 évet úgy nyomtam le vele,hogy tape szalaggal volt lekötözve,egyszer menet közben le is repült!!! a tetőablak,szerencsére a mögöttem érkezők ki tudták kerülni. Nem tört össze! Na de térjünk vissza az első közös reggelhez. Mivel zenész vagyok,elindultam a tőlem 30km-re lévő stúdióba. Hosszú egyenes,sehol senki,egynapos Alfa tulaj 160-nal vágtat,egészen amíg meg nem jelenik a Check Engine lámpa,méghozzá villogva,és visítva,hogy azonnal állítsam le az autót,infocenteren Engine System Fault,vagy valami ilyesmi,már nem is emlékszem,pedig innentől mindennapos volt a látvány..félreállok,háromhengerezik a kocsi..szerelőt erre nem volt egyszerű találnom,de sikerült! Innentől 3 hónapot!! állt az autó nála,a diagnózis szeleptörés.Elmondása alapján már többször volt leszedve a hengerfej,de ha már ott vagyunk,síkolás,új szelepek,új vezérlés,balansztengely szíj,stb,ami ilyenkor kell..ekkor sikerült felkeresni az autó előző tulaját,mármint akitől a nepper megvette. Ő telefonon elmondta,hogy fillérekért adta el neki az autót,motorhibásan.Azonban felajánlotta,hogy szívesen tanúskodik a bíróságon,ha nem sikerül a nepperrel zöld ágra vergődni..nem sikerült,viszont az innentől kezdődő hercehurcába nem mennék bele,még beszélni is rossz róla.Vége van.Pont..Szóval itt 300.000ft ment a levesbe,de a szerelő szólt,hogy mivel a motor szarrá van kopva,zabálni fogja az olajat,a gyűrűzés további komoly összeget kívált volna,így azt kihagytuk. Igazából innentől a motorral nem volt probléma azon kívül,hogy 1 liter olajat evett 100km-en!! Ezt ha csak hallom,én sem hiszem el,hogy van ilyen. De van! Volt ellenben minden mással gond..Elvittem futóműveshez,mert majd le akart esni a kocsi az útról párezer km után..mondták,nem tudják beállítani,mert a komplett futóművet cserélni kell elől hátul!! Ennek összegeibe inkább nem mennék bele,míg nálam volt,ette a gumikat. Ahogyan ette az izzókat,mondják,ezekben nehéz izzót cserélni..nekem az első is megvolt 5 perc alatt. Ezelőtt 1-es focusom volt,na abban szpás volt izzót cserélni! Jött utána egy akkucsere,ezt nyílván nem lehet az autónak felróni,elfáradt.. Elkezdtek jönni az Abs,Esp,stb hibaüzenetek,itt már úgy döntöttem,nem foglalkozom tovább az autóval,szabadulok tőle,így ennek okaira nem derült fény..ekkor azonban már rendelkeztem hibakód olvasóval és programmal,ezeket néha törölgetni kellett,akárcsak az időnként előugró MIL lámpát,amit a katalizátor miatt dobált be,meg néha még becsúszott 1-1 égéskimaradás. Jah,el ne felejtsem,10 fok alatt,nem igazán lehetett sebességbe tenni a kocsit! Ez is elég kellemetlen volt,az olasz időjárást szereti. Ja igen,vízhőfokot is igen nehéz 60 fok felett tartani a nyarat leszámítva. De ezek elvileg ilyenek.. Aztán voltak még ilyenek,hogy nem nyílt a csomagtartó,biztosítéktábla kontaktos lett,emiatt néha nem indult,óracsoportot kellett cserélni,szóval tényleg minden bszart rajta. Műszerfali biztosítéktakaró elem néha a lábamra esett menet közben..ilyenek..Összességében a 166 Le - től sem voltam elájulva,elég lusta volt. Futóműve hulladék,egyedül a fék volt az,ami brutál jó volt az autón. Semmi más! Összességében azt mondom,alfát soha,senkinek,JTS motorral meg pláne ne! Tanuljatok az én hibámból,mert rá fogtok bszni!!!

Hibalista

- "Ezek romlottak el rajta" - Minden! De szó szerint..

Ide hordtam szervizbe

Maszek

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 255000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Focus Következő autója? Focus
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)