olasz álom, magyar valóság
Szöveges ítélet
Céges autó volt. Tűzpiros alfa, full extra incl. bőr. Abszolút egyéniség. Nincs még egy autó ami így figyel a vezetőre, minden műszer kicsit a sofőr felé fordul. Ha ment, nagyon ment, annak ellenére hogy csak 1.6 volt, 120 LE. Útfekvése hibátlan, csak a futóműve nem a magyar utakra való. Fenntartási költsége kritikán aluli. Saját pénzemet erre nem költeném.
Hibalista
- Vezérműszíj 200 km után elszakadt, vitte ami vihető. Mint kiderült előző használója a szervíz tanácsa ellenére a vezérműszíj cserét nem kérte. 800.000 Ft kár. Jobb első ajtó kicsit lógott, besüvített a menetszél. Megcsinálták. Kétszer szállt el a hűtőkompresszor, mindkétszer Fehérvár környékén. Tréleren ment szervízbe. 300.000 Ft. Eladás előtt pár hónappal 2200-as fordulatnál vmi k. hangosan ciripelt a motortérben, már nem nézettem meg, máig se tudom mi volt, de rohadtul idegesített, hiszen ezt a fordulatszám tartományt minden váltásnál átlépi az ember.
Ide hordtam szervizbe
Alfa Kontakt Zsámbék. Normális kiszolgálás, érthetetlen német akcentus, gyalog megközelíthetetlen.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 307 | Következő autója? | céges Ford Focus, a másik rettenet |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
