Nem ment rá a gatyám
Szöveges ítélet
Amikor megvettem mindenki rajtam röhögött " a gatyád is ráfog menni a fenntartására ". A vásárlás után megnézettem a szerelőmmel, aki megállapította, hogy a km.óra a valós kilómétert
mutatja. Javaslatára lecseréltünk minden folyadékot és szűrőt.
Ezen a műveleten kívül 100.000km-ig csak tankoltam az autót.
100.000km-nél ( a vásárlástól számítva kb. 15 hónap) vezérműszij,
feszítőgörgő, olaj, gyútógyertya, fékbetét csere. Ismét gondalat 15.000km következett. Már bevoltam jelentkezve olajcserére, amikor egy reggeli indításkor a motorból fura zajt hallotam. A diagnozist hamar megállapították a fent említett szervízben:vezérlésmodosító. Ez elég drága alkatrész ezért
megpróbáltam valami olcsóbb megoldást találni. Egy ismerős ismerőse aki valamikor Alfa szervízben dolgozott felajánlotta, hogy az alkatrész új árának a töredékért felújjítja ezt a kütyüt.
A müvelet sikerült is, az autó hangja újra a régi. Felajánlotta az illető, hogy van egy pár gyári féktárcsája féláron amit ingyen kicserél nekem. Belementem. Hazafelé tartva vettem észre, hogy
világít az ABS visszajelzőm. Újra a régi bevállt szervízhez fordultam, ahol megállapították, hogy az ABS kerékjeladóm tönkrement. Csere után az gép újra tökéletes.
Hibalista
- Ami nem kopó alkatrész: vezérlésmodosító,ABS kerék jeladó
- Természetes elhasználódás: 100.000km fékbetét, féktárcsa,
- szíjfeszítő.
Ide hordtam szervizbe
Kovács Autóvillamosság Dombóvár
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Egy volt Alfa szervízes anonim
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | A4 | Következő autója? | Még csak álom egy Alfa 159 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
