A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 1,6 TS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nekem ilyen autó kell!

Szöveges ítélet

Nekem ilyen autó kell...Azok az autók amiket eddig vezettem illetve ismerek csak megerősítik azt a véleményemet, hogy remekül döntöttem, amikor kb. egy új Suzuki áráért ezt az autót 1,5 évesen megvettem. Gyönyörűen néz ki (sportkivitel - asszem így hívják - az "átlag 156"-osokhoz viszonyítva is sokkal szebb), ma is bármikor ránézek ezt mindig örömmel konstatálom. Komolyan, öröm látni. Belül is szép és igényes kivitelezésű, "nagyautós feelinget" sugároz. Itt-ott néha a kárpitból zörejek hallatszódnak. Az egyetlen zavaró hibája a futóműből hátulról hallatszó nyifogás (Olvasom, hogy típushiba: kb. 10-15 fok alatt jelentkezik, de a nyifogási együttható valamilyen mértékben függ a páratartalomtól is. Egy jó tanács: Ne menjetek Alfával Székelyországban a Bucsin-tetőn keresztül. Nem igazán tesz jót a futóműnek.). Voltam vele szerelőnél, de a nyifogás újra jelenkezik. Hülye megoldás, hogy a csomagtartónak nincs fogantyúja. Hátul az Alfa jel elforgatható (alatta van a csomagtartó zár), az egyik gyűjtő le is törte. Leragasztottam. Elég két csomagtartó nyitási mód, nem kell három. A csomagtartó nem túl nagy, de lesz@rom, nincs 6 gyerekem. Olvasom, hogy a megbízhatóság a legnagyobb problémája. Biztos így van, nálam ezzel nem volt gond, a 20.000-enkénti szervizeken kívül egyszer voltam szervizben nyifogáselhárításon. Az izzók az elején sűrűn kiégtek. A vezérműszíjat 60.000 kilométerenként cserélni kell. Gyorsulása az 1,6-os motorhoz képest jó, de egyébként sem kell szégyenkeznie. Előzéskor azonban a visszaváltás javasolt. Sokszor direkt alacsonyabb fokozatban hagyom, ilyenkor gyönyürű a hangja továbbá érződik és hallatszódik az összes ló. Ilyenkor szokták az utasok megkérdezni, hogy hány lóerős. 120. Sok vagy kevés, ízlés kérdése. Autópályán nagy sebességnél szépen és gondtalanul suhan, bár 190-nél gyorsabban még nem próbáltam. Lassan már itt az ideje egy új autó vásárlásának. Vannak racionális döntéssel választható nagyautók, de mindegyiknél az a véleményem: Jó is a híre, nem is néz ki rosszul, de...Tehát egy ugyanilyet szeretnék fiatalabb és erősebb kivitelben. Vagy megtartom ezt még 1-2 évig. Nem tudom, hogy a kognitív disszonancia mennyiben befolyásolta az autóról alkotott véleményemet, de tényleg nagyon szeretem és végül is ez a lényeg.

Hibalista

- futóműből hátulról nyifogó hangok jönnek- kb. 20.000 Ft-de újra nyifog
-

Ide hordtam szervizbe

Fiat Boldizsár

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Alfa Szamosi

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 57000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Fiat Bravo 1,6 Következő autója? Alfa
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)