Nagyon szép attó!!!!!!
Szöveges ítélet
A 2.0 motor kis fordulaton is nyomatékos, de 4000 körül indul meg igazán, 7000-ig huzatva végig nagyon szépen forog, inspiráló a hangja. A futómű kemény, rázós, ennek ellenére billeg a kocsi, bőven lehetne gyorsabb kanyarokban. A kormánymű precíz és közvetlen, viszont kicsit túl sok a feedback, kanyarban úthiba kiüti a kormányt a kezedből. 100e km után is alig zörög, egész jól össze van rakva. Hosszú utakon kényelmes, egy egész napot is simán ki lehet bírni benne. A Selespeed váltót sokan szidják, szerintem tökéletesen meg lehet szokni, és akkor jó alternatívája a manuálisnak. Városban nagyon jól jön a teljes automata ("CITY") üzemmód, aki ugrál, hisztizik, meg "befér", annak lehet hogy nehézkes, én városban ráérősen vezetek. Kanyargós hegyi utakon kitaposva a belét viszont kifejezett előny, hogy gombnyomásra kuplungol és vált, lehet folyamatosan két kézzel markolni a kormányt. Szerethető autó, de korántsem tökéletes.
Hibalista
- Selespeed váltó hidraulika, váltókar, bal első lengőkar
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 80 TDI | Következő autója? | A3 2.0 TDI |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
