Isteni csoda, nagyon jó
Szöveges ítélet
Hát amikor eladtuk az előző autónkat gondolkodtunk milyen autót vagyünk. A család német autós, aztán nézve a hasznaltauto.hu-t rájöttünk hogy hát az alfa romeo se azé olyan drága.
Életünk első olasz kocsija hát nem csalódtunk benne.
Na most elmondom mindenkinek Alfát csak úgy szabad megvenni ha nem volt törve (kicsit se nagyon se) és ha megfelelő a km óra állása a valóságnak. Igazából ha elmegyünk egy próbakörre ne csak 2000-ig nyomjuk jaj mert ott van a kereskedő úgy kell menni vele hogy a kereskedő essen ki az ajtón. Ha nincs probléma nyekergés nyökögés megtorpanás akkor lehet vinni valamint én Alfába csak Selénia olajat tennék mert neki az a jó (Afrikába én se iszok csapvizet), fő jelek a széthajtott alfákra az hogy a motor alapjáraton elkezdi a kasztnit ütemesen rezezegtetni nem nagyon csak kicsit szinte észrevétlenül de egy rafkós ember kiszúrja.
Amatőröknek ajánlom hogy halgassák a motort az utastérben tegyük a lábunkat a műszerfala alá amennyire csak tudjuk és ott ha nincs rezonancia akkor jó. Visszatérve szerintem jó autó ez nincs vele gond nem zizeg benne semmi jó masszív. Volt nekünk Über alles Deutschland kocsink vw passát na abba 75ezer km-ig szinte mindent kellett cserélni újonnan lett véve hozzáteszem.
Mi németről váltottunk olaszra és nem bántuk meg ugyan azt tudja mint a többi autó.
Az biztos hogy Toyotát nissant mazdát mitsubishit sohase vennék mert ők csak lopják az ötleteket európától és aztán újként állnak elő vele lásd: Alfa 147/156 hátsó ajtó nyitó majd megjelent ugyan ez az új honda civicen és valamelyik új mazdán a belső design az alfát idézi kisértetiesen na ez aztán a nagy munka hát ezt én is tudnám. A másik én a japánok nagy minőségébe se annyire bíznék ugyanis csomó embert becsaptak azzal hogy persze japánba gyártják a kocsit csak elfelejtették hogy Angliában gyártanak szinte minden japánt.
Hát amúgy meg minden beszállító szinte ugyan az mindenkihez itt tenném hozzá az alfába sokat szidott magnetti marelli elektronika nmincs jelen bosch van benne én a kocsiba a motortérben egy olasz valamit találtam a többi mind német a kuplung valeo francia stb.
Jól megy a kocsi de felhívnám a fittipaldik (kis gyökerek apu kocsijával) figyelmét az 1.6 motor józan eszüeknek elég nekem legalábbis bőven néha meg is lep a kocsi. Fittipaldiknak ajánlom a 2.5 v6-t, vagy a GTA-t de az már nagyon durva gép.
Összefoglalás:
Ebbe a kocsiba mindenki belenéz a zebrán ahogy engedem a gyalogosokat mindenki megnézni még a mai napig hol mondható el ez egy focus astra vagy golfról.
És az árban se nagy a különbség köztük természetesen használtan.
Felbecsülhetetlen az élmény amikor ezt az autót vezeti valaki.
Még így ezzel az 1.6-al is legalábbis nekem nagyon cuore sportivo. Belül kényelmes jó minden.
De mindenki olyan autót vesz amilyet akar meg amilyen tetszik neki.
Hibalista
- Fedélzeti számítógép kijelző panel Ára: 80 ezer forint hát kössz amíg szarrá nem megy nem lesz cserélve akkor is majd bontóból.
- Amúgy más semmi.
Ide hordtam szervizbe
maszek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 30 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | passat | Következő autója? | Nem tudom de biztos hogy európai |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
