A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 Cw Q4 1.9 Jtdm 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Igazi olasz Crossover

Szöveges ítélet

Amikor megvettem, már szinte csak én használtam a szüleim 166 2.4 Jtdm Alfáját, de beleszerettem az összkerék hajtásba és az emelt hasmagasságba. ...ez ugyanis passzolt az erdőjáró életmódunkba!
Komfortba és vezetési élménybe messze elmaradt a 185 lóerős Alfa 166 mellett, viszont az erdőjárásaim és "ZS" kategóriás vidéki (Bács-Kiskun) utakon szenzációsan teljesített. Off-road terepjárók nyomán sárban-dagonyában túráztunk, hóban-homokban jártuk a terepet vele és soha nem hagyott cserben és nem akadt el. Párszor a csodájára jártak a terepjárósok, hogy "ezzel" jöttetek be ide?! Szerintem méltatlanul "elfeledett" és alul értékelt modell. Nem egy atombunker összerakottságú autó, a sok terepezés miatt kicsit nyiszogott-rezgett ez-az a beltérben, viszont bírta a gyűrődést. Ami miatt imádtuk a feleségemmel, pedig ő igazán kritikus, az nem más: a kettőssége! Péntek délután felautózol Budapestre az Ikeába az országúton sorokat előzgetve, atom stabil futóművel, kényelmesen. Majd másnap a buckákban indítjuk a napot a kutyákkal és ott is gond nélkül teljesít. Mindezt SUV-okhoz és Crossover-ekhez mérten tűrhető alkatrész árak és fogyasztás mellett. Nekem nagy hiányosságom a motorkínálat, ami = 1 db. :D Szívem szerint 2.4 Jtdm motorral vettem volna, és akkor még mindig meglenne (kellett volna kicsit több erő a nagy súly mellé).

Hibalista

- Gépészmérnök vagyok, ami azt jelenti az én olvasatomban, hogy igényes vagyok mindenemre és precízen rendbe tartok mindent magam körül, főleg a műszaki dolgokat! Épp ezért volt pofára esés az előző tulajdonos által "megvigyázott" állapot, aki szintén gépész mérnök volt, sőt! Németországban dolgozott - oda ingázott a kocsival. Szóval pofára esés volt, mert igencsak lelakta! Viszont szemtelenül jó áron adta, így az eleje szervizeléssel kezdődött: - Összkerékhajtás rendbetétele, vezérlés, olajak, szűrők, gumik, fékek, szervó, akksi, intercooler cső, generátor stb. Effektíve nagy-nagy szerviz volt. Rendbe tettem :) - így utána a 3 év alatt csak egy töltő nyomás érzékelő és kész.

Ide hordtam szervizbe

Fiat márkakereskedés és szakszerviz

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 230000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 166 2.4 Jtdm Következő autója? 159 1.9 Jtdm
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)