Hmmm, a BMW-nél is aszontam: Egy imádott kurva
Szöveges ítélet
Nagyon komoly volt a teljesítmény 1,8 literből. És a hangja... Mint egy sportmotor. Imádtam pörgetni, csak toltam a gázpedált, még, még, gyorsan sebességváltás, aztán megint padló! Kanyar előtt, amúgy sportosan, jampisan, egy laza visszaváltás... Hú, a szőr is felállt a karomon.
Na és azok a formák! Nincs mit gondolkodni, az olasznoknak szerintem bármelyik lakott bolygó élőlényeinél jobb az ízlésük; pláne ezen a bolygón!
Nem volt valami praktikus, dehát ugye Cuore Sportivo.
Na, ezzel vége is a pozitívumoknak. "Istenuccse" megfogadtam, hogy sosem veszek többé Alfát, de ki tudja mit hoz a jövő. A féktárcsákat szabályozni kellett, a futóművet többször is javítani. Több elektronikai probléma is felmerült, amikre már nem emlékszem. Az ajtókárpitok zörögtek, elromlott az egyik ajtó zárja. A belső kárpit bizonyos helyeken iróra sérülékeny volt. Elromlott egy elektromos ablakemelő is, meg úgy emlékszem a hátsó szélvédő fűtésénél is kipukkant vagy két csík. Ja, egyszer elillant a gáz a huzatos klímarendszerből is. Volt még pár gond, úgyhogy stb.
Hibalista
- Hú..., írhatom azt, hogy szinte minden...?
- Futómű (szilentek, lengéscsillapító, stb.)
- Elektronika (már nem emlékszem, régen volt, de jó sok elektromos kütyü tönkrement)
- Ajtózár
- Kipufogó dob
- Katalizátor
- Klíma
- Stb.
-
Ide hordtam szervizbe
Néro M5
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Garasanin Péter, Isaszeg
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 19000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | Mazda 626 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
