A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 16 ts 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

Ha sok pénzed van inkább az ablakon dobd ki!!!!!

Szöveges ítélet

1. Delta pop autó kereskedést kerüljétek!!!!!!! motornak gyűrű törése volt, nem fúrták fel csak meg gyűrűzték és eladták. Eredmény: kb 50 km után füstöl mint barom 100 km =1l olaj
Garancia? Na az nincs. A válasz: mért kellett nekem használlt autó?? Fogyasztás 8.5 -10L . Megy mint állat ,na de nem hajtom ahhoz ugyanis drága.

Hibalista

- lehet egyszerűbb lenne ha azokat az alkatrészeket sorolnám ami működött.:)!Tehát a ROSSZAK:Lengés csillapító első 2 hátsó 2;Lengőkarok 4 db;baloldali első fékcső;Kuplung felső munkahenger 2 szer,kuplung kinyomó csapágy 2 szer;A szélvédő ragasztása csak úgy elengedett;Hátsó (manuális) ablak mozgató, természetesen mind a kettő(a bovden elrohadt).;Gyertya garnitúra 3 szor cserélve(kb 150 000 FT!);állandó olajszivárgás a gyertyák körül;Lambda szonda, Légtömeg mérő;a légzsák computerével nem tud kommunikálni a diagoló;katalisator;vonószem csavar elromlott!!!! (ez normális) :)
- gyűrű törés: 4 db új dugattyú, hajtókar csapágyak,főtengely nyugvó csapágyak;henger felfúrása, főtengely köszörülése,hengerfej köszörülése,16 db szelep csere, vezérlés módosító csere, vízpumpa,feszítőgörgő,vezérműszíj. Pót féklámpa állandóan lehullott,kuplung tárcsa csere, bordástengely csapágy és szimering csere.Aztán motorgenerál után:55 000 : az "új" vezérműszíj elszakad: 8 db szelep csere;újra tömítés garnitúra; a gyűrűk már csak 50%-osak, a hajtókar csapágyak valamiért karcoltak, illletve a főtengely is ÚJRA csapágyas lett ,de nem csoda hiszen 55 000-et már mentem vele én naív! Ja és úgy vigyáztam rá mint egy hímestojásra!!!!

Ide hordtam szervizbe

rimóczi autó szervíz albertirsa pocsék , bénák, ügyetlenek és lehúzzák az embert.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? combo Következő autója? Toyota remélem
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)