A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 2.0 TS Selespeed  

Az ítélet értékelése
4,7(3 db)

Fekete armani - bomló cérnaszálak + update

Szöveges ítélet

Ez az első autóm, és persze szerelemből vettem meg. Ez a szerelem rendületlenül tartott elég sokáig annak ellenére, hogy mióta nálam van gyakorlatilag 2-3 havonta simán megyünk szervízbe. Aztán szépen lassan belefáradtam a dologba, és olyan lett mint egy megunt szerető, szóval jó is, de nem is, és minden apróságra zsigerből ugrik az ember. (Jelnleg legszívesebben felgyújtanám) És "apróságok" vannak bőven: a világító hibajelzők, az örökös gyomorideg, hogy mikor és hol hagy ott megint (két év alatt asszem 4 vontatás) valahol, kicsi olajfoltok itt-ott. Szóval az alfás legjobb barátja tényleg a traileres.
Amikor működik, akkor persze csodálatos, a motor dinamikusan mozgatja az autót már 3000 körültől egészen bőven 6000 felé. Az utat szépen tartja, nem billeg, nem inog, és könnyű vezetni. Én nagyon szeretem a Selespeed rendszert, a fővárosban a legendás "City" mód nagyon kényelmes - városon kívül pedig jöhet a kormányról váltogatás. Szerintem a szekvenciális automatát könnyű kezelni teljes automata módban is, bár tudom, hogy sokaknak ez gondot okoz.
Az árához és a korához képest ez egy nagyon szép autó (nekem a barna bőr belsős van), ami jó menetteljesítménnyel rendelkezik, a magyar utakra szerintem bőven elég, sőt leszámítva a német autópályákat szerintem kb mindenhova bőven elég az amit tud. Ami miatt mégis őrjítő tud lenni az az elektronika, és az ezzel járó valamennyi bosszúság. Én sem abba fáradtam bele, hogy mennyit kell rákölteni (bár az sem kevés), hanem abba, hogy mennyi időt visz el a szervíz és a sok utánajárás. Szerintem az vegyen ilyen autót akinek vizsonylag kötetlen munkaideje van és ráér, vagy maga is autószerelő, és két meló közt rá tud nézni a sajátjára.

Két év után

Hát nem gyújtottam fel, és nem is adtam el, pedig még egyszer az is megfordult a fejemben. Az igazság az, hogy kb valahol 160.000 km magasságában összeállt a gép, azóta csak olyan dolgokat cserélek, amit előbb utóbb kell cserélni minden autóban.

Szóval túllendültünk a nehézségeken, meg már én sem nyomom a szemét neki, mint az elején (bár tegnap leértem a Fradi pályától Kecskemétig 35 perc alatt:)és be is állt egy szép rendszer. Többször megjártuk már Olaszországot, Horvátországot, mindenhol gond nélkül. Négy havonta valami apróság ha előbukkan, de valamikor fél évig, háromnegyed évig semmi.

Ezért aztán nem is adom el, nyilván azért a pénzért amit kapnék érte lassan suzukit sem kapnék, meg miért is adnám, megy ez, ha kell gyorsan, ha kell lassan, és az Armani, az mindíg Armani marad, általában négy öt évesnek nézik, pedig idén lesz 12...

Hibalista

- Nagy hirtelen ennyi jut eszembe: - Légtömegmérő+injektor kábelezés 120e - ABS szonda 15e - Köszöbök 100e - Motorhőmérséklet mérű szonda 2x 13e - Selespeed tartály sapka 3000 - Légzsák vezérlő rendszer - szoftverjavítás 15e - Anyós oldali ülés érzékelő - így maradt - Futóműből valami vacak (lengő talán) 30e - Izzók random módon - Most éppen az önindítója nem működik, vagy bármi más, de meg nem moccan. - - Na az önindító az szénkefe volt, 30e ből megúsztam! - - Két év után: - Most éppen lengőkarok, stabilizátor rúd, stb... 130e, de nem különösebben bánom a dolgot, ennyi idő után megérdemelte is a fővárosban - autómata váltó szivattyú elektromotor, vagy mi a manó, 2x 30e - a légzsák (mármint anyós oldali) az nem műkszik, de nem javítom, mert szét kellene szedni a bőrülést.. - kisebb nagyobb időközzel a kipufogó rendszer egyes elemei, most a katalizátoron van a sor, majd meglátjuk mennyi lesz, eddig 60 e volt a többi; - egyszer télen befagyott a kézifék, na az vicces volt :) emlékeim szerint 25e, - légkoni is elszállt egyszer, talán újra kellett tölteni, nem emlékszem mennyi.. - - szokásos szűrők, olajak, 180.000 nél görgők stb, ezek nem hibalistások, csak ideírtam, mert nyilván ez is pénz

Ide hordtam szervizbe

Alfa Kontakft Kft. Zsámbék Dolgozni szépen dolgoznak, de nagyon drága, és persze macera kijutni, ami ezzel az autóval sajnos menetrendszerű tevékenység Plusz nem árt néha a körmükre nézni

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Alfa SzamosiNagyon rendesek, nekem közel is van, igyekszenek a legjobb megoldást megtalálni, és az esetek többségében sikerül is. Az ár szerintem nem vészes.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 127000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? egy darabig nem lesz másik
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)