Egy igazi egyéjszakás lehúzós ribi
Szöveges ítélet
Hát igen, olasz... Kívül tutti optik, de belül putri plasztik. A motor szuper, de igazán kihasználni ijeszt?, a kocsit fenntartani pedig elgondolkoztató. Újonnan saját beruházásként venni, valószín?leg direkt bizonyíték a tudati beszámíthatatlanságra, azonban cégautóként második használójaként beleülni és gátlástalanul a torkára taposni, el kell ismernem, kellemes élmény.
De az elválás után mégsem feldolgoztathatatlan a hiánya, az biztos. Soha nem volt még alattam ilyen hihetetlenül jó egyhatos és ennyire hatékony fék kombinációja, de sem a Mercim el?tte, sem az Audim utána nem akarta levágni a feleségem ujját, amikor be akarta csukni a csomagtérajtót. Ez a hulladmány igen. Az valószín?, hogy a hátsó ajtó, ajtókeretre felköltöztetett kilincsének ügyében nagy brain-storming volt annak idején a közeli kupiban, de a mérnökurak belegondolhattak volna, hogy a csomagtérajtó lecsukásához is lehetne egy kallantyú, fogantyú, bizgantyú az ajtón belül. Már csak azért is, hogy ne próbálja senki a csomagtér ajtaját, az azon diszkréten elhelyezett zárszerkezettel lecsukni. Merthogy ekkor az ember ( de leginkább az asszony ) ujját levágásközeli élményben részesítheti ez a csodálatosan átgondolt olasz konstrukció...
Minden nap visszasírtam a Mercimet és minden nap vigyorogtam az Alfával a lámpás gyorsulásnál. Ez a járgány nagyon megy, de nekem nagyon nem jön be. Igaz azóta egy Peugeot 406-os a cégautóm, na lehet, hogy annál jobb autó. Pedig nem hittem volna, hogy létezik olyan kocsi, amib?l visszavágynék az Alfába. De ez persze nem azt jelenti, hogy olyan jó autó, csupán azt, hogy a franciák általában ugyanannyira átgondolatlanok ha autógyártásra adják a fejüket mint az olaszok, csak még benzinmotort se tudnak jót csinálni. Sajnálom, ha néhány " Alfást " megbántottam, de csak azt tudom mondani, hogy üljetek át egy nagyobb benyás Bömbibe, vagy egy kompresszoros Mercibe és akkor újratárgyalhatjuk a jó autó fogalmát. Addig meg Isten Uccse, Dócse Víta. Jobb híján...
Hibalista
- Szerencsére nem hajkurásztam sokáig, de addig a lista: pár elektromos dolog, a középkonzol borítás leesett, fékbetét, olaj, els? futóm? és csomagtér ajtó... Hátsó üléstámlát nem lehetett el?rehajtani. Nem tudom, csak az enyémben nem volt, mert esetleg extra, vagy a tipus ilyen... Ezekkel volt bajom.
Ide hordtam szervizbe
Szerencsére a céges flotta"manager" szívott vele, de mivel mindig újból elromlott valami a kocsin, gondolom nem valami jó helyre vihette... Azt nem akarom mondani, hogy az autó romlott el újra és újra, nem pedig a szervíz volt rossz. Fogjuk a szervizre...
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | w 124 300 D touring | Következő autója? | Az Alfát egy Audi a4 TDI 110 Le Quattro követte |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.8/10) |
