Egy elegáns olasz hódító
Szöveges ítélet
a 145 után egy más világ. egy nagy autó. az 1.6 nem éppen egy er?m?vész, de az autóutakon nagyon elemében van, kedvence a 100-110 körüli tempó, de azért autópályán kipróbáltam és könnyedén elérte a 200-at, legalábbis óra szerint. egy 2.0 biztosan jobb, de ez van.
a motort már ismertem a 145-b?l, de ebben az autóban, a nagyobb test ellenére nekem agilisabbnak tünt. passz, nem tudom miért.
hogy mit szerettem benne? mindent. hogy mit nem? erre nem tudnék válaszolni. még ma is az autótörténelem egyik legszebb szedánjának tartom.
Hibalista
- már rossz volt a vezérlésmódosító amikor vettem, tipikus ts betegség. stabilizátor (még jó, hogy a futóm?nek összesen ennyi baja lett a pesti utakon). menetközben elszakadó vezérm?szíj (még szerencse, hogy nem teljesen szakadt el, hanem hosszában kezdett foszlani, így nem lett nagy gubanc. egyébként a kötelez? csere el?tt csinálta, közvetlen)
Ide hordtam szervizbe
szamosi. ha lehetne 11-est adnék nekik.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 32000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 145 1.6ts | Következő autója? | lancia ypsilon 1.2 16v argento |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
