A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 2.0 Selespeed 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Cuore di Giovanni+reloaded

Szöveges ítélet

Kb.3 éve vásároltam az alfámat, 2.4 millió HUF-ert.A vásárlás előtt kicsit filozofáltam rajta, hogy 1,6-s vagy 2.0-s legyen, manuális vagy félautomata.Végül mindkét verzióból a másodikat választottam, nem kis örömömre.Aki egyszer beül és vezet egy ilyen autót, nem gondolkodik többé fapados németen. Gyönyörű a hangja, nagyon megy, autópályán sem kell vele szégyenkezni.Szereti a 3.000-5.000-es fordulattartományt.Hidegben nyöszörög néha a jobb első silent, de néhány km megtétele után magától elmúlik. Motorikus problémája nincs.117ezer km-nel elszakadt a generátorszíj, ez volt a legnagyobb problémája. én úgy gondolom ez minden autóval előfordul ennyi megtett km. után.Ezt a gépet egyszerűen nem lehet nem szeretni, az ember szívéhez nő, és meg több száz km megtétele után sem kell derékfájdalmak és lábzsibbadás miatt pihenőt tartani az autópályán. Mindennapi dugóban való ácsorgásra nem ajánlanám, egyszerűen erezni lehet, hogy ez nem az ilyen alfák világa.A fék rendkívül jo, soha ilyen erőset nem tapasztaltam másik autóban,de ugy gondolom ez szükséges is, mert ha az ember nem figyel oda, pillanatok alatt 200-zal repül.Egyszóval nekem nagyon bevált,és nagyon szeretem őt.

Hibalista

- 117 ezer km.-nel generator ekszij,vezermuszij csere+feszitogorgok.Markaszervizben Q.draga 130-150ezer,en maganszervizben ennek a felebol megoldottam. a sokat emlegetett futóműről annyit, hogy egy pár lengéscsillapító csere 55.000HUFba került. A gyertyákat cseréltem 140.000nél, most 217.000van benne, de még 80.000et elmegy. A lengőkarok tényleg kopognak kicsit a pesti utakon, de nem kell mindjárt a szervízbe rohanni miatta.

Ide hordtam szervizbe

Fiat Nero M5 kft.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Egerszaloki,maganszerviz

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2000
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 115000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 102000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Alfa159
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)