Csudagép
Szöveges ítélet
Az előző tulajt átvágta az utolsó szerelője:a szíjfeszítő-görgőt nem cserélte ki,csak"mondta"...kábé 3000 km elteltével nálam dűlt ki.Szétvert hengerfej,dugók...Kiderült,hogy kétfajta dugót használt a digó.Persze,hogy az enyémben a ritkábbik volt.Mentőötlet,fúrjuk fel.Most aztán megy,mint állat.
fiat coupé vezértengely stb.
A légtömegmérő 2évente elszállt.Érdekes,hogy ezt is ua. gyártja."akik" a népautóét,a kékfehérét,meg a 4körösét...érdekes,hogy a digóé s**rik be...Az olasz kocsi így,meg úgy...Az előző olaszomban is a germán cucc volt a problémás...
Gázos dolgok?Pl.:a szellőzés-tekerőjében, a világítás izzócskája csé.Kiszedni sem rossz élmény,három kell bele,1500 péz/db!(volt akkor),de az olasz 5dbjával adná...A végén sebészkezű barát kiforrasztotta a "toktyábul",be az újakat,oszt,kész.Persze,ingyen,s bérmentve...
Néha nem duruzsolt hidegen úgy,ahogy szerettem volna.
Alapjárati hőjeladó volt a ludas,már 2x.Ez se MAGNET MARI,persze.A 33 16v se szerette...
Fékbetétből Ferodo racing,a piros.2x annyi volt,de a hatás...nem semmi!
Hibalista
- motorgenerál,kb.3kiló,anyag+munkadíj
- féktárcsák
- kopó-fogyó cuccok
- légmennyiségmérő(k)
- hátsó kerékcsapágyak
- alsó motorburkolat
- műszerfalvilágítás
- vezérlés-módosító
Ide hordtam szervizbe
ALFA AUTÓSBOLT,VESZPRÉM
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 185000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 33 1.7 16v | Következő autója? | marad |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
