A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 2.0 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Csak imádni vagy gyűlölni lehet! Pénznyelő

Szöveges ítélet

Az autót 3hónapig kerestem,h megtaláljam az igazit.Minden véleményt elolvasta a Totalcar-on és nagyon hasznosak voltak.
200 kmt autóztam érte, és ahogy megláttam bele szerettem.Bőr ülés(Momo), napfény tető,full extrás és magyar tulajtól.Csodás!
A belső tér izgalmas,sportos, erőt sugárző.A műszerlap fehér,a mutatók pirosak,a fordulatszám 7000-től piros,de csak 7500nál szabályoz!
Én megdobtam egy sportlégszűrővel, ami a hangján és a rugalmasságon is javított egy picit,ami az elött sem hagyott kívánni valót maga után.
Ez már nem mondható el a hangtechnikáról,ezért én fogtam az egészet és kidobtam. 300eért sikerült 1300wattot beletuszkolni a hátuljába:)
A dublap Mac mélynyomó sajna elfoglalja annak a raktérnek a felét ami elötte sem volt nevezhető túl tágasnak.Szerncsére a hátső ülésekre még bőven lehet pakolni.

Motor: nagyon megy, és tudja a gyárilag megadott 8,6alatt a 100as sprintet!A rugalmassággal van némi probléma,mert 3500 alatt nem nagyon akar húzni,de innen töretlenül megy 7000ig.Ennek a gyakorlati következménye az,h autóúton 90nél,ha kiakarjuk használni a benne lévő lehetőséget,mindig 3as fokozatban kell előznünk,de akkor egy jó darabig nem is kell hozzányúlni, egészen 150ig!
Sajnos a benne lévő alkatrészeket Olasz honban gyártják és ez meg is látszik a minőségen(még ha az elektronika nagy része német-Bosch)Majd mindegyik példányra jellemző(adat:Alfa Szamosi),h a főtengelyen a szimering alatt vályat képződik,de ez az esetek többségében nem okoz problémát.Nálam igen! Olaj folyást(1l/1000km).
Az egyik megoldás az lett volna,ha felújítják(50e+szerelés+tömítések kb újabb 50e-persze nem szakszervízben,de oda nem is vinném),ezt egyelőre elvetettem és adtam esélyt egy új hátső főtengely szimering tömítésnek.Idáig (3000km)nagyjából bevállt,de ez csak ideig-óráig lesz jó.
Sajnos az olaj továbbra is fogy,csak kicsit kevesebb és nem ott(0,5l/1000km)Egyelőre függőben van a dolog,majd olajat váltok(már megint),ha el fogy a Selenia.Ha az sem lesz megoldás akkor megint irány a szerelő, és újabb kemény összegek.

Futómű: a legnagyobb költségek okozója, mindenki jól vizsgálja át vétel elött.
Ami tény;iszonyat jól fekszi az utat,spórtos, feszes, és a nálánál jóval újabb kiadású autóknál is jobban teljesít kevesebb elektronikával is(Peugeot 407,Passat,C6)!!!
-A nyüszögéseket a szilentek okozzák(általában az elsők) és van belőlük bőven,valamint gyorsan tönkre is mennek.Az áruk nem sok,de a beszerelésük iszonyat költséges(min 20e).Ezeket NEM muszáj kicserélni de egy idő után nagyon idegesítő és kiábrándító is.
-Lengőkarok nem igazán bírják a magyar utakat,de szerintem az olaszokat se.Ezt nekem is hamarosan csarélnem kell, aminek darabja 40e(de jó esélyem van arró,h a szerelőm olcsóbban is beszerzi,megígérte!:)

Várható költségeim 15ezer kmen belül(jelenleg 104ezer kmnél tartok):
-szelepszár szimeringek cseréje(kb 40e)
-vezérmüszíj csere(kb 50e)
-lengőkar csere(kb 100e)
-valószínüleg újabb szilentek cseréje(kb 10e)
és még lehet,h az olaj folyás így sem lesz megoldva,akkor főtengely javítás min.:100e
-plussz még az alap szervíz kltg, és amire nem számít az ember

Már egy éve van meg és nagyokat csalódtam benne.A kezdeti nagy szerelem már nem a régi,de azért még mindig fel tudja ébereszteni bennem,főleg ha 2 hónapig elkerüljük a szervízet. Ezt az autót a hibáival, a kissé húzos költségeivel együtt kell elfogadni, és ha ez sikerül nagyon lehet élvezni!
Ehhez az autóhoz több mint fél millával olcsóbban lehet hozzá jutni,mint a kategória társaihoz,DE ezt a szervíznél meg kell fizetni.Aki ezt szem elött tartja, és nem autózik évi 50ezer kmt, az nem csalódhat nagyot, mert ez egy élmény autó.Csak imádni vagy gyűlölni lehet!!
Ja és még egy fontos dolog!Nőzéshez nagyon ajánlott!!! A lányok menten hanyatt vágják magukat...:)

Hibalista

- -Mikor megvettem elvittem nagyszervízre,ekkor volt benne 88000 km.Általános dolgok cseréje,olaj, légszűrő,stb,de vezérműszíjat kihagytam.Ez volt 30e ,plussz hozzájött a szilentek cseréje csak a szerelés 20e+4e a szilent gumi.
- Sajnos a nyüszögis csak egy út erejég szünt meg...Folyt. késöbb
- -90e kmOlcsó olajat raktam bele ezért ezt ette(legalábbis én ekkor még azt hittem) Shell Helix volt a következő 12e.
- -93e kmFogy az olajam,még a pálca alját sem érte a szint!+2l, 5e
- -95e kmLégtömegmérő csere,25e
- Ezzel együtt a gyertyákat is kicseréltem Boschra,alig 12e volt,40ezer kmt bír ki. Ha gyárit rakok bele 100ezret bír ki,de 100ezerbe is került volna a 8gyertya
- -98e kmAkkumlátor meghibásodás,de még gyári volt,csere 8e!
- -97e km Még mindig fogy az olajam!(1liter/1000km)Lecserélem gyári Seleniára, és az olajszűrőt is cserélem otthon:12 e
- -100e km Az olaj folyás még mindig fenn áll,a járgányt szét szedik atomjaira,váltó le,stb.A hátsó főtengely szimeringnél folyt.A főtengelybe a szimering alatt fél mmes vályat.Új szimering12e+szerelés 20e.
- Ha már szét van szedve újabb gumi szilent cserék10e+szerelés 20e.A nyüszögés megszünt!!!!
- -102e km második doboz Selenia olaj11e,mert még mindig fogy(0,5l/1000km),de nem tudni hol!Valószínü a felső szelepszárnál.Nem érdekel!Utána öntök inkább.
- -104e km Az új akkumlátorom(gigawatt) kétszer egymás után lepusztul,még jó hogy mindig volt a közelbe töltő.Holnap csere..
- -Az egyik helyzetjelzőm kiégett,de nem érdekel,mert úgy is használhatatlan,mert csak gyújtás alatt müködik
- -Az ajtó gomb időnként picit bereagad.
-

Ide hordtam szervizbe

Szabadszállás,Tóth János ,Bosch Autószervíz
A főnök fiatal,vevő központú,ért az autókhoz,mindig megkeresi a legolcsóbb alkatrészt,és nem ver át!!!!
Sajna ez az első Alfájuk,és vannak kisebb nehézségeink,de lassan belejönnek,hisz 2havonta be kell hogy menjek vmiért

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Alfa Szamosi,Budapest
Csak telefonon beszéltem velük,de nagyon segítőkészek, és nem egyszer segítettek is.Egyszer azonban csúnyán mellényúltak(olaj folyással kapcs.-ban).

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2000
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 88000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Vectra Következő autója? 5 éves Lexus,de ez még csak álom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)