A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 2.5 V6 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Bendőke, a szeretnivaló tékozló fiú

Szöveges ítélet

Ez az első Alfánk. Amikor először meghallottuk (még nem láttuk), a sportkipufogórendszerrel és direkt szűrővel megbolondított V6 hang már megbabonázott...aztán befordult a parkolóba.. imádtam. Természetesen hetedik évesen is piszok jól nézett ki (persze most is). Ránézésre egy vérbeli, törődő alfa rajoingótól vettük (klubbtag), így kevésbe tartottam a sok rosszindulatú olasz autó pletykától. Átnézettem, a szervízben azt mondták, rendben van a gép. Megvettük. Asszonypajtásnál természetesen családi autóként lett ratifikálva, bár a V6-os benzinmotor mellett tény, hogy nem sok észérvet tudtam felsorakoztatni azon kívűl, hogy sose voltam teljesen normális.

A Sportwagon karosszéria szerintem imádnivaló, stílusosan nyersnek mondanám. A húzott vonalai ellenére igazán férfias autó. Meglepetési faktora is a kombi kasztniban rejlik. Sok "nagygépes" csodálkozó arcának látványával örvendeztet meg a visszapillantótükörben, ugyanis kevesen gondolják, hogy a mellettük a lámpánál álló fekete alfa kombi szűk kétszáz lovat enged az aszfaltra, ráadásul ...va gyorsan =)
A 18 colos nyári alufelnik gyönyörűen feszítenek alatta. Belülről mintha körbeölelné a vezetőt, a csőműszerek hízelgően ránk vannak fordítva, sötétben a piros háttérszín vérpezsdítően hat.

A motorja veszdelem. Gyárilag azt hiszem 7,3 sec százra. A hathengeres alsó fordulaton is elég nyomatékos, de az igazi kraft nyilván 3500-as fordulattól tol az ülésbe. Minden mozdulata átitatott a "cuore sportivo" érzéssel. Fogyasztása miatt nem igazán városi autó (bár én 80%-ban városban használom), de nyilván aki éhezőművészt keres, az nem ilyet vesz. Brutálsian jól pörög (bár én is örexem és egyre kevésbé hódolok a hülyegyerek rítusnak) lámpás alázásokhoz, előzésekhez, "ebbe még beleférek" gyorsításokhoz kiváló partner. Garantáltan nem okoz csalódást. A hangjára csaknem minden hozzáértő és hozzá nem értő felkapja a fejét. Ezelőtt volt 3 literes dízel BMW-m (E39) is, - bár az az autó másról szólt - érzésre, dinamikában, gyorsulásban alulmarad - a nem kicsit olcsóbb - Alfival szemben. A "dízeles" vezetési stílusra is kiváló - bár az étvágya ekkor is megvan, lásd alább - ezalatt azt értem, hogy amikor nem siet az Mber, kettesből gond és erőlködés nélkül, simán el tud indulni, 60 km/h-nál 6-os sebességbe be lehet rakni, nem erőlködik ekkor sem.

Fogyasztás.. khmm.. hát igen. Ne kerteljünk: szóval város jobb láb súlyától függően 12-16 l. 12 l alatt nekem nem megy. Akárhogy próbáltam. Pedig ebben benne van az új perverzióm is, hogy 2000-es fordulat körül elváltva nagypapisan "gurguláztatom". Országutat megússza 9 l-ből. Ez van. Cserébe viszont (ha nem akarod) nem nagyon jön eléd senki =) A nagy németflottával is felveszi a kesztyűt, a kis gizdákról nem beszélve

Eddig fél év alatt 9000 km-t mentünk, a bal első lengőkart kellett cserélni (még megvételekor szóltak), ha jól emlékszem 20-30e körüli összeg volt. Meg lassan a stabilizátor (vagymiarák) cseréje érik szerelőbácsi szerint. Hideg reggelente beindításkor fura búgó hangot ad (volt egy öreg Volvom, az Bendixes volt hasonló jelenségnél). A szerelő előtt persze már nem produkálta a kis huncut, pedig kétszer is vittem - szerintem frankón hülyének néznek. Ezen kívűl semmi baja nem volt/nincs. Kopp-kopp

A futómű elég kemény, a kormányzás nagyon direkt. Ezek a jó úton remek tulajdonságok a magyarisztáni csapásokon (útnak többnyire nem nevezném, ami itt van) halmozottan hátrányos helyzetbe hozzák szegény párát. Egy közepes fokú keresztbordánál már egészen taposóakna fíling keríti hatalmába az embert. A kasztni is nagyon alacsonyan ül. Ami kicsit kiáll az út szintjéből, azonnal felüt (de tényleg - már már kiábrándítóan). Ezek persze nem a gép bűnei. Eddig ennyi. Ja, és drága a lézerblokkoló, de eddig 2x húzott ki a fekáliából - vagyis az árát már bőven behozta ...

Hibalista

- szövegben

Ide hordtam szervizbe

magánszerelő - kiváló. Tökéletesen elégedettt vagyok a munkájával.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 145000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? 530d Következő autója? marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)