A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 2.5 V6 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Az alázó.

Szöveges ítélet

Csak olvasd és megérted... :)

-Nyár van, megy le a nap, elszívsz egy cigit a teraszon, és bámulsz ki a fejedből... Nézelődsz, és egyszer csak megpillantod a kocsidat... Nézegeted a formáját, milyen vad és csinos... Eszedbe jut, hogy kocsikázni kéne, elindulsz, megfogod a bejárati ajtó melletti szekrényen lévő piros kulcsot a rajta lógó króm kígyós kulcstartóval és a szíved elkezd hevesen verni... Ahogy kilépsz az ajtón és a kocsi felé fordulsz, még erősebben dobog a szíved, késztetést érzel rá, hogy gyorsabban közelíts a géphez... Ahogy az ajtóhoz érsz és hozzányúlsz a jellegzetes fém kilincshez, elkezdesz félni egy kicsit, aztán beülsz... De nem akárhogy! Behuppansz a csodálatos hímzett sárgás-barna MOMO ülésekbe, és érzed a jellegzetes olasz bőr illatot. Az ajtót magadra húzod, alig hallható, diszkrét "csattanást" hallasz... Bedugod a piros kulcsot és elfordítod. Egy kis remegést érzel, és egy mély hangot hallasz... A 4 elektromos ablakot lehúzod, vársz egy kicsit, hogy melegedjen a gép. Rápillantasz a műszerfalra, látod a fehér számlapokat, a jellegzetes Alfa-zöld háttérvilágítással és látod, hogy a vízhőfok elindult felfelé. Bekötöd magad, megfogod a rózsafa kormányt, és a rózsafa váltógombot rükvercbe húzod... Lassan kitolatsz, és kimész a főútra. Eléred a 20km/h-t és elváltasz kettesbe, a kocsi csodálatosan gurgulázik, aztán jön a hármas és így tovább... Egyszer csak egy lámpához érsz, és oldalról fülsüketítő zümmögést és rendszámtartó zörgést hallasz, megérkezett Oláh Ronáldinnyó, a helyi vagány, az ezerkettes' Zsigulival... Rádnéz és így szól: "Gyorsuljunk mán egyet koma", és felveszi a lakkfekete Dzsordzsó Ármáni napszemüvegét miközben a csomagtartóból Jolly és a Románcok recseg... A szád sarkával rámosolyogsz, nem csinálsz semmi mást, látod, hogy Ronáldinnyó idegesedik ezért elkezdi durrogtatni a gépet, aztán jön a zöld és elindultok. A 17 collos felnikre és a rajtuk feszülő 215/45-ös gumikra ráküldi mind a 192lóerőt és a 210nm-t... 60-nál szúrsz egy kettest, 90-nél jöhet a hármas. Mindezt 7,3 mp alatt. Jön a következő lámpa, Ronáldinnyó is megérkezik és ennyit mond: "Tesvér, most láttam csak, hogy Alfa Róumeóu, dzsukel a verda". Megköszönöd a dicséretet és elfordulsz egy másik utcába. Szépen lassan krúzolgatsz, és kimész az M3-asra... Szolidan, 130-al mész 6-osban, élvezed a nyarat és Calvin Harris új zenéjét, nameg a 8 hangszórós Bose hifit... Jön hátulról egy fekete A8-as, épphogy gyorsabb nálad és egy hatalmas fejet látsz magad mellé érni, aki rádnéz és a tekintetéből ennyit olvasol le: "Mi ez a szutyok???" és elkezd bőgni a dízelkályha melletted, dől belőle a korom és szépen lassan megindul, aztán bejön eléd és lassít. Megunod, visszaváltasz 3-asba és csodálatos hanggal megindul a mindössze 1320kg-os kasztni, elmész a gyökér mellett aki valamit kiabált, de a süvítő széltől nem hallod amit mond, csak annyit látsz, hogy hatalmas koromfelhő száll az A8 mögött, de nem halad sehova, és a távólból villog refivel... Eléred a 220-at, és elkezdesz fékezni, hogy a következő kihajtónál le tudj térni. Beérsz Nyíregyházára, a kocsi gurgulázik és mindenki vidámsággal néz az autódra, fiatalok-öregek. Hazaérsz, beállsz, és elszívsz egy cigit (természetesen NEM a kocsiban), és elgondolkozol azon, hogy hogy is lehetett egy ennyire fantasztikus autót gyártani, ilyen időtálló design-nal és ilyen lenyűgöző motorral...

Hibalista

- Elromolni még nem romlott el semmi, csak a kötelező dolgok lettek lecserélve: - -vezérés - -motorolaj (Selénia motorolaj) - -olajszűrő - -légszűrő - -pollenszűrő - -tőcsavarok (rozsdásak voltak) - -féktárcsák - -fékbetétetek - -fékcsövek - -hátsó kipufogódob szét volt rohadva (gyárira lett cserélve, nem szeretem a zümmögés :) )

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelem :D

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 205000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4200
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? Vectra A 1.6 GL Következő autója? Giulia
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)