A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 1.6 TS 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Alfredo Itáliából

Szöveges ítélet

Még nem múlt időben írok, mert megvan és szeretném, ha még sokáig meg is lenne. Egy kisebb autóból ültünk át, egy megbízható szétüthetetlen Ignisből. Hát az Alfa egy teljesen más világ. Az első a dizájn. Hetente kap dicséreteket teljesen idegen emberektől, pedig már a 13. évét tapossa.
A beltér nem olyan tágas, mint egy kategóriatársé, de 100 kg és 190 cm alatt két gyerekkel és asszonnyal kiváló. A mienk bőrös kivitel, ami kevésbé piszkolódik, mintha textil lenne. A vezetési pozíciót szokni kellett.
A motor finoman és halkan jár, hidegen nem pörgetjük, mert érezhetően nem szereti. Ha elérte az üzemi hőfokot, akkor normál vezetési stílus mellett, a széles fordulatszámtartományt kihasználva van bőven erőtartaléka. Pedig ez a leggyengébb, úgynevezett "fűnyírógép motor". Nagyon jó a hosszú áttételezésű váltó. Normál használatban nem pörgetjük 3000 r/m. felé. Azonban ha úgy adódik akár a piros tartomány közeléig is felmegy a mutató és szép nyomatékok, és motorhangok szabadulnak fel. A motor fogyasztása szerintem sok. Városban 11 l, városon kívűl 8,5 l.
A futómű, nagyon jó. Semmi imbolygás, semmi bizonytalankodás, mint egy sínautó. A rugózás kissé feszes, bár így is sokkal komfortosabb mint az Ignisé volt.
A vásárláskor, bármennyire is jó állapotú volt felkészültem kisebb-nagyobb kiadásokra. A vezérlést nemrég cserélte az előző tulaj (bízom benne, bár a vezérlés módosító /Alfa rákfene/ indításkor már néha 2-3 másodpercet kerepel, de utána csendben van). Nekem az alapjárattal van-volt gondom, cseréltem lambdaszondát, termosztátot, kuplungszerkezetet, és egy felső lengőkart, és még néhány apróságot. Ha ezeket nem cserélem ki még most is menne, de úgy gondolom, hogy ezek a hosszú távú befektetés kategóriájába tartoznak.
Egyébként nagyon szeretjük, vírusfertőzött Alfások lettünk.
Forza Alfa!

Hibalista

- Termosztát-17000 - Lambdaszonda-27000 - Légzsák kontroll hiba-6500 - Apróságok a beltérben-5000 - alapjárat rendbetétel-3000 - deffekt-1500 - embléma csere-1500 - kuplung és felső lengőkar csere-104000 - Légzsák kontroll hiba (már nem szakszervíz)-4000

Ide hordtam szervizbe

Kolozsvári József, Miskolc Feszty u.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Twin 93. kft. Miskolc Lorántffy u.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 126000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Ignis Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)