A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 SW 2.4 JTD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A világ legszebb kombija

Szöveges ítélet

Pár éve Catherina Zeta Jonessal reklámozták, aki azóta szült egy pár gyereket és enyhén bálnaszer? alakot vett fel, de a 156 SW mind a mai napig ugyanolyan gyönyör?, mint a bemutatása napján volt. Szerintem ez a valaha gyártott legszebb kombi.

Az autó Belgiumból érkezett és a küls?/bels? állapota alapján vigyáztak rá. Sportcsomagos (felismerhet? a küszöbspoilerr?l, a nagyon szép "ötlyukú" 16-os alufelnikr?l és a fekete számlapos m?szerekr?l), belül fekete Momo b?r, pusz fabetét. Ez utóbbi eléggé büntet, a középkonzol kísértetiesen emlékeztet a jellegzetes szovjet cirmos barna m?anyagra (aki volt katona tudja mir?l beszélek). Belül a méretéhez képest kissé sz?k, de azért nagyon jól el lehet férni. Az üléspozíció, mint minden Alfában, itt is megszokást igényel: Az én hosszú lábaimnak kicsit közel vannak a pedálok és az ülést alacsonyabra is lehetne állítani. A m?szerfal egyszer?en tökéletes.

A futóm? nagyon stabil de nem szereti a magyar "utakat". Ezzel sajnos együtt kell élni. Az els? leng?karok (oldalanként kett?, mivel kett?s keresztleng?karos a felfüggesztés) természetesen egybe vannak szerelve a szilentekkel/gömbfejekkel. :( A hátsó leng?karokhoz lehet külön szilenteket kapni (persze nem gyári cikkszámon). A különbség leng?karonként 15 ezer (oldalanként három leng?kar, összesen hat...).

A motor készült 136, 140 és 150 lovas változatban is, az enyém a 140 lóer?s verzió. Alulról húz, nagyon nyomatékos és ehhez mérten keveset fogyaszt. Kihúzatva nagyon szép egyedi hangja van az öthengeres dízelnek. 2000 fölött a turbó is megteszi a magáét. :) Ha valaki kevesli a teljesítményt, a Novitect?l vehet egy kis dobozkát, aminek hatására jópár plusz ló csatlakozik a méneshez (a common rail maximális nyomását emelik feljebb). A m?velet kb. fél percig tart, bármikor visszacsinálható és 100 ezer körüli összegbe fáj. Lehet, hogy id?vel én is veszek egy ilyet..:)

Az autó még csak fél éve van nálam, de ezalatt semmilyen megbízhatósági gond nem volt vele. Erre is igaz, ami minden Alfára: meg kell adni neki a megfelel? gondoskodást és akkor a világ végére is elvisz, olyan élvezetesen, amire kevés más márka képes.

Hibalista

- Légtömegmér?. BOSCH made in Germany. Olasz sz@r, mi..? :)
- Egy alsó és egy fels? leng?kar el?l.
- Leng?karszilentek hátul.

Ide hordtam szervizbe

Alfa Szamosi. Gyors, értenek hozzá, kissé drága.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 73000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 146 1.6TS Következő autója? Alfa Romeo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)