A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 156 (1997-2005)

156 2.0 TS Selespeed 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

A sértődős ribanc.

Szöveges ítélet

2009. januárjában vásároltam egy barátomtól a kis Selespeedet. Már a haza vezető úton rögtön bele is szerettem. Dinamikus, kényelmes, sportos,kanyarokat jól fekszi. A váltója nagyon bejött, amíg egy fél év múlva nem szakadt ki a váltóház falából valami. A Selespeed hidraulikából megy a váltóhoz valami és itt szakadt le. Három hétig szerviz, majd amikor kész lett, mondta a szerelő el ne vigyem, mert ki kell cserélni a féktárcsákat. Hú nagyon "örültem" neki, mert beszerzési áron kaptam mindent, de így is ott hagytam a gatyámat. Amikor haza hoztam egy hétig jó is volt, de aztán megatta magát újra. állítólag az aksi zárlatos volt, így a váltó compjuterét kibaszta. Egy hét szerviz után újra haza hoztam, de kb 1500 km után újra megállt. Nem is kell mondanom, hogy amennyire szerettem annyira kezdtem megutálni, de amikor kész volt és mentem vele és újra megszerettem. Valami vezeték kiszakadt a váltó elosztóból. Amikor haza hoztam újabb 1000 km után megállt. Nem is kell mondanom, hogy majdnem megőrültem. Kiderült, hogy az ülés alatt van egy gomb ami benyomódott valahogy, így nem indult be az Alfa.Ezek a meghibásodások 3 hónapon belül voltak. Nem esett jól a lelki világomnak, így úgy döntöttem eladom. A szerelő közben okosított, hogy nem tesz jót a selespeednek, hogy nagy sebességnél össze vissza váltogatok, mert nem bírja. Gondoltam, hogy akkor Én vagyok a hibás. A többi hibásodást meg olyan véletlennek gondoltam. Az aksi hibája, a gomb benyomódása. Már 4 hónapja nincs az Alfának baja, azon kívül, hogy a jobb eleje kopog, de ezt a romániai kirándulásoknak tudtam be, mert marha szar utak vannak. Most ott tartok, hogy az egész vezérlést kicseréltetem és a kopogást is elhallgattatom és el nem adom pár évig. Amúgy hiába nézegettem más autókat, nekem nem kell népautó, nekem különleges autó kell, mint az ALFA. az asszony csak úgy hívja, hogy ribanc. -)

Hibalista

- -Váltóház,kinyomócsapágy, olaj csere. Baráti alapon 110.000 Ft - - Aksi, váltó compjuter csere. Baráti alapon 55.000 Ft - - sport féktárcsák, betétek (4db)Baráti alapon 95.000 Ft - Az árak a szerelési költséget is tartalmazzák. Nem Alfa szervizben történt, mert ott több mint a duplája lett volna. - - a váltó elosztónál egy vezeték kiszakadt.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 123000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 900s Következő autója? 159JTD 16V
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 156 1997 (2002 - 2005)

További ítéletek (201 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)