Stílus, erő és hatalmas mosolyok :)
Szöveges ítélet
Először is! Aki sportautót akar venni az olvassa tovább. Mert ez az Alfa az. Emiatt nyílván többet eszik mint egy 1.6-os diesel Kadett, jobban megy, és pöppet keményebb a futóműve mint egy E Mercinek. Foglalkozni is többet kell vele mert ügye az ember nyomja neki. Első autónak valami frappánsat szerettem volna ami légkondis és jól megy, jól is néz ki. Ford stílustalan, Opel fapad stb. Alfa hmmm. Mindenki lebeszél róla. Miért is? Drága megbízhatatlan? Az lehet hogy nem német felfogásban készült autó de vezzette már? Jah nem. Akkor miről beszélünk? Ki kel próbálni kéremszépen:) Sokat megnéztem volt amit kézzel festettek néhol. 300 ezer kilóméter rohadó kasztni stb. Azért ezt mégse vegyük meg:) Aztán Szegeden egy kereskedésben volt az én kis gépem. Tökéletes fekete szín, tökéletes újszerű karosszéria, spoiler, peres gumi, sport kipuf rendszer. Naccerű. Próbaút, konzekvencia: Alul óvatos és valszeg keveset is eszik, felül halál, és alázás:) Autómata légkondi, félbőr ülés, elektromos ablak stb. Minden megvan benne ami kell. És csak 600 ezer FT és 130 ezer KM van benne. HMMMM. Nem lehet igaz! Első szervíztapasztalat: Tényleg 130 ezer lehet benne, ez derült ki a motorbontás után. Karosszériája gyönyörű és tökéletes ennyi pont. Motorja az mint mondtam felül gyilkol alul nagyon szerény:) Elég sokat pörög ötösben, de éppne ezért 120 és 160 között zsírúj akár 2.0-ás autókat is aláz. Fékek jól adagolhatóak nagyon erősek. Futómű hibátlan, kemény. Macskakő kellemes farmasszírozással párosul:) Csomagtartója hatalmas. Enyémben 12 hangszóró van nem is szól rosszul:) Hidegen nem illik szarráhajtani, mert azt nem kedveli a hengerfej(mondják a törzsgyökeres Alfások). Nem lehet ésszerű magyarázatot találni hogy apróbb hibái ellenére miért nem tudnám eladni. Stílusa van, ereje, és örömautó. Aki kevés fogyasztást akar, és hogy soha ne kelljen szervízbe járni és foglalkozni az autóval, az vegyen valami Német fapadot. Egyébként szinte az összes elektronika Bosch benne kedves Németautó pártiak:) Szal hozzájuk lehet fordulni ha szídni kell valakit:) Amit nem szeretek benne: Nem lehet tőle elszakadni :)
Kiegészítések...Ahogy telik az idő:
Beesett a kuplung, megint egy gumicső, ezúttal a kuplung hidraulika cső.(13 éves gépezet nemtudom mennyire az autó hibája, elfáradt a gumi azt tudom:)
Véget ért az Alfám. Totálkárra lett törve. :( Megsirattam. 2007 november 26.-án Biatorbágyon 60-al mentem a főúton, 67 éves bácsi kijött elém 30-al a VW Jettával, a mellékutcából, körültekintés nélkül. Be voltam kötve, megvédett az Édes kis Alfám. Semmi bajom nem lett lábam vágtam be kicsit. Biztonságos autó, én csak jót tudok róla mondani. Nagyon sajnálom, lehet többet nem is tudok Alfát venni. Imádtam. Minden Alfásnak sok szerencsét, és óva intést ajánlok!!! Nincs többet köszönés ha Alfás jön szembe:( Legyetel óvatosak!
Hibalista
- Termosztát: 13 000
- Gumiharangok
- Vízcső
- Elektromos ablak kapcsoló
- Műszerfal kis égők
- Elektromos tükör
- Kupung Hidraulika gumicső
Ide hordtam szervizbe
Franke És Társa KFT
Nagyon értenek az Alfákhoz!
Gyorsan és pontosan dolgoznak.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Saab 9000 Turbo 2.0 Maptun Stage 1(225HP) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
