Nagyon dogös szivatos verda 2.5 td
Szöveges ítélet
Első látásra beleszerettem, bár kivülről kicsit levolt harcolva de nem volt vészes az elején. ugy cseréltem egy szintén olaszra (Lancia dedra 2.0 16v motorhibás). Azt monta a tulaj hogy egy motortartóbakot kell benn cserélni mert felszakadt és rázott elinduláskor. Motorikusan semmibaja nem volt azon kivűl hogy kormolt de azt durván. A belsejéről csak annyit hogy fekete bőrbelső, aki látottmár ilyent 155ben az tudja hogy milyen szép is tud lenni akik meg nem azok irigykedtek is de rendesen. Na de vissza a vásárláshoz minden renben ment friss vizsga stb és a tulaj hozzá tette megkimélt nem kell rá sokat költeni azért is adta friss vizsgával.Nagyon ment a kicsike az ujjabik mocci volt benne brutálisan húzott ugy ment mint egy vadállat, elkezdet tőlteni a turbó és 3.0 bmv td 2002évjáratu a nyomomba sem ért. na de aztán 2 hét után elöjöttek a gondok. Előszőr az önindittó megszaladt néha, aztán okos régitulaj megültette az orrát és egy kiállócsatorna fedélen legajjaztam az olajteknőt,aztán még ezt 1hónapon bellül még 3szor vagy 20liter olajat csorgattam az utakra, de ez még nem minden. Egyik reggel kb -4 5fok lehetett brutálisan kék füstell és 3 hengerrel indult meg. izzitógyertya behalt 2 is de nem ez volt a legfőbb baja, hanem elkezdett szivárogni a viz a hengerfej alol. nagy nehézségek árán de sikerült megtudnom az autóról néhány dolgot mint: trélereztek vele, volt benn csiptuning,megfőzték a motorját de megcsinálták bár aki csinálta a keze száradjon le neki. Na aztán a vásárlástó számított 1 honap után mindene elromlott, A féktárcsák beégtek illetve megrepedeztek, a szelepfedél alól spriccelt az olaj mert átégett a hengerfejtömítés azért mer sajnáltak hozzá venni új hengerfejcsavarokat amikor a motort generálozták,elolvadta vezeték köteg az aksi melett ezáltal azki is behalt de ugy hogy reggel még indult a benzikutra beértem vele ott már tolnom kellet és egyedűl mert a benzikutas nem segített csak nézett,kerékcsapágyas lett de az még haggyán belelettek szagatva a kerékcsavarok és anyával voltak rögzitve és egyszer ugy 140km nél elkezdett zakatolni valami a keréknél, megáltam és kiesett 3 csavar a kerékből az az egy ami maradt azt is kézzel hajtottam vissza és ezmé vagy ötször elöfördult. na de mindegy is több rosszat nem irok rola bármég tudnék bőven de nem akarok. Nem az autó a hibás azért a mi voltvele, nem lenne egy rossz kis kocsi ha nem csak kokányolták volna hanem rendesen vigyáztakvolna rá. Én nagyon szerettem annak ellenére hogy minden bajavolt. mert mindenholmegnézék és csodálták, nagyon ment és nem fogyasztott normális 90-100nál sokat felette is csak azért mert tönkrementek a porlasztócsucsok és nem porlasztott hanem hugyozott. de mindent leszámitva simán vennék mégegyett persze nem egy szétberhált szemetet. Nagyon szerettem és anyagi okbol váltam meg tőle. Aki teheti mindig járjon utána régebbi tulajoknál az autó történetéről mert nagyon pofára lehet esni.
Hibalista
- olajteknő 4szer,önindittó,kerékcsapágyak,lengéscsillapító,izzitó gyertyák,aksi,vezetékkötek elolvadt,stb.
Ide hordtam szervizbe
amit tudtam magam csináltam. de nem is érdemes szerelőhöz vinni mert azenyém is szerelő munkájábol kifolyolag lett olyan amilyen.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | dedra 2.0 16v | Következő autója? | 164,vagy 155 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
