Se vele, se az emléke nélkül
Szöveges ítélet
Második tulaj vagyok. Amikor megnéztük nem indult, be kellett bikázni... Azért megvettem, mert gyöngyör? (és olcsón adták:). Kes?bb kiderült hogy beáztott, pont az elektronikára... (Emiatt es?ben néha gyújtás nélkül egy-egy lámpa pl. index vagy tompított, bekapcsolt). Ezt egy kis sziloplaszttal megoldottam, ez a prémium kategóriában egy kicsit durva (nem volt törve a gép!). Egyébként nagyon kényelmes, és belül bézs szín? volt - gyönyör?. Az alkatrészek nagyon drágák, utángyártott cuccok nem nagyon vannak hozzá. Mindenkinek ajánlom a sima 1.6-ot: nincs benne vezérlésmódosító, ami rendszeresen tönkremenne, de óra szerint 200 fölé is megy. Ami még szimpatikus volt: a bekacsolt légkondit szinte meg sem éreztem - ezt más autóban eddig nem tapasztaltam.
Aztán egyszer tréleren kellett szervízbe vinni. A váltóval volt gond - 300e. Szerencsére csak az 1/3át kellett fizetni, méltányolták szavatosságban. Onnantól már nem bíztam benne, eladtam. Eladni nem egyszer?, mindenki gyanakszik a m?szaki állapotára - nem értem miért??
Hibalista
- Beázott, váltóm? tönkrement, már nem emlékszem a többire
Ide hordtam szervizbe
SPQR - szokásos: kedveskednek, közben a zsebed kiürítik
Egyébként:
mindegy hová viszed, ez egy Alfa, a legjobb ha fix átutalási megbízást adsz.
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 21000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Bravo | Következő autója? | Toyota Corolla |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
