quasi perfetto
Szöveges ítélet
- ha meg lenne benne legalabb 50LE eszembe se jutna lecserelni.
- facelifttel elrontottak, ´szal enyim szebb!
- mar nincsen kicsi matricarendszam! :( hujek...
- TwinSpark miatt vezerlesmodosito+60Kkm-s vezermuszijcsere elkerulhetetlen
- futomure kell kolteni, ha zavar amikor mar nem 100%-os (szilentek, stabilizatorrud, lengokarok)
- a fekje lehetne erosebb
Hibalista
- tdkeppen semmi.
- 2szer volt gaz:
- - defekt, de tulsagosan meghuztak az egyik kerekcsavart. eltortunk 3 kerekkulcsot (2 meter vascso is bejacott). defektspre+PPasztoy segitett (orokhala!)
- - reggel indulaskor elektronik-medzsik-parade. ami arammal megy az villogot, nyekerget, kekhalal. mar elmeletben elkoltottem a penzt uj elektronikara, de csak a 3 eves akksi halt meg a nagy telben.
Ide hordtam szervizbe
Boldi.
Haaaat....de tudtok jobbat?
azer´ a garancialis vez.modosito+szij csere tenk ju! (to Kassa Ur)
... de az elso futomuvet sajnos csak 3adszorra sikerult megcsinalni.
Ha 1 a rossz es 10 a jo, akkor 6
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 74000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Focus 1.6 | Következő autója? | Alfa 159 Q4 Sele (2.2JTS Turbo/2.7 JTMD TwinTurbo) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
