A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 147 (2001-2010)

147 1.9 JTD 8v 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Meg nem értett zseni

Szöveges ítélet

A kocsi több drágább autót ütött ki a kiválasztáskor. Különösen az új Volvo S40 tűnt esélyesnek, (elsősorban a pénzügyi feltételek és a külső miatt), de szinte minden körben vereséget szenvedett. Utastér (egyszerűen kisebbnek hat, mint az Alfa), anyagminőség (a Volvo régi Ford Focust idézi, messze a prémiumtól, Alfa szép lassan araszol fölfelé a prémiumba, még messze nem Audi, de nem rossz), praktikum (Volvo: 4 pohártartó de sehol egy épkézláb rakodóhely, SEHOL!, Alfa méretes oldalzsebek (bal oldal kb 10 cd meg apróságok, jobb oldalon egy rakás térkép), + elfogadható kesztyűtartó).
A kocsi eddig meghálálta a választást. Egy év alatt 30 ezer km ment bele. Az Alfáknál különösen nagy gond hogy pár széthajtott vagy hétfőreggeli autó lenyomja az árakat. A hülyék megveszik, aztán bámulnak, hogy mit kaptak. Az egyik tesztautót 0 km-esen vittem országútra, majd pár km múlva 180 autópályán. Aki ilyen autót vesz, az menjen inkább kamikáze-pilótának...
Ezt a kocsit én járattam be (annak ellenére hogy díler szerint csak az el? 500 km-en kell kímélni és nem akart olajat cserélni 6000 km-nél, pénzkidobásra hivatkozva). A kocsi meg is hálálta a tör?dést.

Eddig még senki sem panaszkodott a belsőre, mind anyagában, mind a helybőségben (ok, nem találták meg a hátsó ajtó kilincsét). Én személy szerint egyedül a csomagtartót keveslem,de két személyre bőséges, 4 személy sok bőrönd viszont esélytelen küldetés. Ha váltok valszeg a csomagtartó miatt váltok, és azonos feltételek mellett maradnék a márka mellett.
A dízel pedig szenzációs, belül nem olyan zajos, mint a Volvo 2.0 vagy a VW dízelek amiket kipróbáltam, és iszonyatosan húz. (OK kívül ennek is olyan a hangja, mint a vizitraktor.) Szerintem szükségtelen a JTD 16v ehhez a kocsihoz. A törésteszt videóját látva viszont nem értem, hogy sikerült 1400 kilóra.


Update
40-rel 2 évesen (2006) eladtam. Meglepően könnyen ment el, és nem is volt akkora az értékvesztése, a rendkívül kedvező akciós eredeti vételárnak köszönhetően (tényleg, van még olyan balek, aki listaáron vesz autót?). Az átvételkori bakin kívül nem nagyon volt semmi a kocsival. Ha egyszer rendbe teszik gyári slendriánságokat, a kocsi nem rossz konstrukció.

A sors fintora, hogy az utódja pont a fent fikázott S40 lett. Az ugyan sehol sincs pl egy 159hez képest, de árban és konstrukcióban (motoradatok, felszereltség) annyira kedvezővolt, hogy nem tudtam kihagyni. Alapjában véve nem is bántam meg a márkaváltást, de megbízhatóságban az S40 elég szégyenletesen teljesít a 147-hez képest. 2 év alatt megszoktam, talán meg is kedveltem a Volvót de amíg továbbra sem az első jelöltem (hamarosan eladósorba kerül, majd akkor ítélet erről is)... A slusszpoén az, hogy nemrég egy másik, jó állapotú de igen öregecske 147 került a házhoz, és sok tekintetben (azért az egy alapfelszereltségű gyenge benzines) lényegesen jobbnak érezzük, mint a Volvót. Ha eleget hajtottuk majd ő is kap egy bejegyzést. 7 évesen azért már vannak nüanszok, és mivel használtan kellett vennem kicsit utána is néztem, és hát vannak komoly típushibái a modellnek (leginkább a benzines változatoknál). Mindenképpen javasolt a dízel a palettáról.

Hibalista

- Az ablakmosó sapkája hiányzott (újonan). Az els? gumik (Pirelli P0) eléggé megkoptak 25 ezer km alatt, de kihúzták 40ig váltó téligumi nélkül. A kötelez? szervíz során volt pár dolog, aminek javítása ingyen volt, így nem okozott zavart, és nem foglalkozom vele.

Ide hordtam szervizbe

Külföld

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Alfa 146, Rover 220 coupe Következő autója? sok terv után egy 2006-os Volvo S40. Brrr....
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 147 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (104 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)