Lillácska - luxuskurva
Szöveges ítélet
Német autó fan voltam mindig is, így tehát mikor kocsit akartam venni 3 kizáró tényezőt határoztam meg:
1. feketét nem
2. bőröset nem
3. olaszt nem
Ebből lett egy fekete, bőrös, Alfa Romeo... sok szakirodalom és az ár/felszereltség/érték alapján döntöttem így, na meg hogy hasonló formatervet a német kollegák még lázasan se tudnak elképzelni...már régebb óta nézegettem az Alfákat, és valami hasonlót kerestem csak németet, de persze reménytelenül. Túl semmilyenek...
Ugyan nincs még nálam olyan nagyon régen de néhány tapasztalatom azért már van:
A rosszak:
Ki tudja milyen okból, de a kis drága állandóan azt jelzi hogy a ködlámpa rossz, függetlenül attól hogy használja az ember vagy sem...nem kell vele foglalkozni egy idő után megunja és abbahagyja.
- A futómű egy kicsit talán billegős, lehetne feszesebb, a keresztbordákra érzékeny
- Ha elinduláskor megtorpansz hajlamos egy kicsit előremászni még (szerintem lassan emel ki a selesseed, és a motor még vinné)
- Néha sipol valami hiba miatt, ilyenkor motor leállít, újraindít és már minden jó. (Lehet Microsoft alapú a computer:)
és ennyi. Nincs benne több rossz, a maga kis dolgaival imádja az ember, mindig egy kis perverz vigyorral közelítek hozzá. Nem számít hogy képes 1000 km-en 0.5 l olajat enni... szóval aki családot szeretne ne vegyen ilyet. A barátnőjét is felejtse el...se pénz, se idő...meg úgyse fér bele semmi. Elől bőven van hely, hátul még nem ültem. De állítólag nem vészes, bár hosszú útra nem javasolt.
Autópályán kicsit hangos, sokat pörög, viszont 185-nél van a 4-es(!) vége, és még ott az 5. Ez azért kárpótol:)
Jürgen féle kocsikat simán pi**ázza, nem is igazán lehet összehasonlítani. Ahol ők váltanak, te még javában pörgeted. A selesspeedről is csak jókat tudok mondani, egy kis hibája van, néha kanyarodáskor nem vált vissza kettesbe, néha igen. Ez akkor gond ha közben te is leváltasz, mert akkor egyesben találod hirtelen, de igazából nem számít. Csak az elején szokatlan. Baromi kényelmes viszont hogy nem kell állandóan kuplungolni.
A tükrökből nem sok mindent látni, látnoki képesség kell hogy behatárold a kaszni "sarkait". Megszokod.
Igazából éppelméjű ember nem vesz ilyet, luxuskurva a javából, és ezt értsd szó szerint.
De épp ezért imádom.
Hibalista
- - ködlámpa (folyamatosan)
- - féltengely gumiharang
Ide hordtam szervizbe
eddig még szerencsére nem volt rá igazából szükség
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 127000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Alfa Romeo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
