Kirakat-autó
Szöveges ítélet
Két 147-es is volt párhuzamosan a családban, nagyon szeretnivaló a külső-belső megjelenés, az útfekvés. A motor hangja csodálatos, az ereje nevetséges és sokat eszik. A hibákat típushibának tekinthetjük mivel mindkét autónknál jelentkeztek. A végsőkig kitartottunk mellettük. Mi volt az utolsó csepp a pohárban?: 1.autó vezérműszíjszakadás 51000 km-nél (beütött az összes szelep, motorgenerál) 2.autó az előző eset után alapos átvizsgálás (ebben 80000 km volt) után kiderült, hogy "kotyog" a főtengely.
Na ezután váltunk meg mindkettőtől iszonyat sebességgel. Igazi olasz autó: csodálatos, művészi munka, de autóként egy hulladék!
Hibalista
- vezérműszíjszakadás 51000 km-nél (szervízkönyvben: extrém igénybevétel esetén ...pl.:városi használat?????!!!!!!!.... -ez van írva!- javasolt 50ezer km-nél ellenőrzés esetleg csere, na ez csak ellenőrizve volt), szilentek 20000 km-enként nyöszög-nyikorog csere, izzók havonta vmelyik csere, központi elektronika lefagy, kijelző nem jelez majd egyszercsak meggyógyul (kb3hetente), kipufogódob szétrohad 30000km-enként csere, légzsákelektronika katasztrófa
Ide hordtam szervizbe
AlfaSzamosi király
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
SPQR katasztrófa
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | megane scenic | Következő autója? | toyota |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
