családi, csajozós, tekintélytparancsoló
Szöveges ítélet
Nem igazán értem azokat az embereket, akik véleményt formálnak bármilyen autóról, amit nem használtak. A fanatizmus más kérdés. Nekem volt egy fiat puntom 5 évig használtam 78000 km-el adtam el, akkor lett az alfa. A család nem akarta. Nem volt vele probléma, kötelező szervizekre vittem. Viszont debrecenbe nem ajánlom senkinek a szervízt, sem a szalont!!! Nagyon önteltek, át akarják vágni az embert, ha engedi!! Az alfa nyiregyről jött, szervizben még nem volt, mivel 20000-nél kell. A szalon kifogástalan, a vezető korrekt minden téren. Nagyon sok autótapasztalattal rendelkezik. 159 diselt akartunk. 147 lett belőle, nem bántuk meg. Gyors, jó a kanyarban, egyenesben, rugalmas, 1800-tól a turbó erőteljes, nem "hal" meg hamar, szereti a pörgést. Kényelmes, nincs benne bezártságérzet, elférni benne rendesen. 180 vagyok. Igaz hátul nem limuzin, de a kategóriatársai ugyanilyenek, vagy kissebbek. Kézre esik minden a váltó jól működik, a motor szépen szól(wv-es ismerősök mondták, mivel nekik hangosabb ). Vezettem már sokféle autót(Toyota Avensis, Corolla.,BMV 320d, 316i., Renault Megane, Clio, Velsatins.,Kia, Wv Polo, Golf, Passat), de ezekből az autókból hiányzott valami,ami az Alfában megvan. Az erő és a hang aránya! Másban eddig még nem tapasztaltam. Lelkes a motor érezni benne az erőt, és hallani is, pedig csak 120 ló. Dinamikus, magabiztos nem torpan meg. Mindig szerettem az olasz autókat, viszont megnézek mást is ami szép az szép. Nem bántam meg, nem vágyom más típusra, esetleg egy 3.2 v6-ra, gt-ben azt is ez mellé!.......eltelt 4év, de nem sokat változott a véleményem. 100e km van az autóban voltak nem tervezett javítások, de nem igazán hiszem, hogy ilyen kategóriájú autóknál nem lenne.autóra költeni kell,igaz nem mindegy,hogy mennyit,milyen költségekkel.
Hibalista
- kötelező szervizek,35e-nél jobb első belső féltengelycsukló csere.,saját hibából!! 50e-nél jobb első stabilizátor csere,ezt a cseh autópályának köszönöm,(az összes kolégámmal együtt) első hátsó féktárcsa+betétek 75e-nél. ami nem tervezett 78e-nél egr szelep 35e ft, kuplungmunkahenger 25e ft szereléssel,igaz a régi német gyártmány volt!100e km jobb oldali kilincs csere.
Ide hordtam szervizbe
nyíregyháza autóméry +helyi maszek
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | punto | Következő autója? | Egy tűzpiros ALFA Gt vagy 159 sw |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.9/10) |
