A legjobb barátom itélete: Esztétikai csapda.
Szöveges ítélet
Szóval. Szeretnivaló. Volt japán autóm, van is. Én tudom, milyen az amikor százezreket megy a kocsi hiba nélkül. Az európai autó (nekem a francia, meg a német is ugyanez-kivétel irgalmatlan drága német prémiumkategóra) az nem az. De ebbe a kocsiba nem lehet érzelmek nélkül beleülni. Valljuk be, azért vettük meg (mindenki, akinek van), mert jól megy, irgalmatlanul jól néz ki, és amikor majd az unokám egy régi katalógusban a nyálát fogja csorgatni a képe láttán, akkor azt tudjam mondani - Bizony nagyapinak volt ilyenje. És valamilyen szinten meg kell, hogy védjem. Ezt az autót nem a precízked?, rendmániás nyárspolgárok fogják megvenni. Bohém, életigenl?, lezser autógyilkosok. Ha rossz a híre, abba belejátszhat az is, hogy ?k nem fogják idejében szerel?höz vinni. Amikor kopogni kezd a futóm?, elég lenne az els? stabilizátort cserélni. Nem. Megvárjuk amíg a leng?karok is szétmennek. Elektromos mumus? Húzósabb kanyarokban kiírja, hogy rossz a hátsó ködlámpa. Pedig nem. Már kipróbáltam sokmindent. Ghost in the machine - maradt.
Bánnám, ha kihagytam volna. Megfizethetetlen érzés a mosoly a n?k arcán.
Hibalista
- Garanciában: kuplungcsre(hozzáteszem, mire kicserélték megjavult), els? ülésf?tés betét, vezérlésmódosító(akinek ezt nem cserélték a 120 pacis motorban, az hazudik.)
Ide hordtam szervizbe
Autóméry, Nyíregyháza. Korrekt társaság. Az árak? Annyi, amennyi, nem iszonytosan sok. Hozzáteszem, aki sokalja, az vegyen egy használt astra-t, ezt minden sarkon szerelik 1000.-/órával.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 16000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 23000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Lancer | Következő autója? | MX-5. De az Alfa mellé. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
