A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 147 (2001-2010)

147 1.6 TS 105LE Distinctive 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kanyarok királyn?je!

Szöveges ítélet

Összehasonlításképpen: van a családban egy Citroen Xsara is és egy Volvo S60, valamint el?tte egy Fiat Puntót hajtottam.
Amikor megvettem a kocsit, legalább egy évig válogattam a kategóriából. Azóta sem bántam meg. Nem tudom, hogy miért mondják sokan, hogy olasz autó megbízhatatlan (a Fiat Punto sem járt csak 1x szervízben). Én a kötelez? szervízen kívül más miatt nem jártam a szervízben. A kocsit a Boldizsárnál vettem, a tulajdonos is a cég volt 35000 km-en át. Azóta egy év alatt beletettem még 20000-et. Semmi gond nem volt az autóval. A belseje prémiumautó, s?t izgalmasabb,mint egy Audi vagy Bmw. Nem zörög benne semmi, egy árva mukk sem hallatszik olyan zaj ami nem odavaló. (Ellentében a Citroennel, aminek már az ajtóbecsukása is olyan hatást kelt, hogy szét akar esni) Kívülr?l csodaszép, bár ez már elcsépelt. Nekem a kedvencem a Twin Spark motor hangja! A 105LE ugyan nem mozgatja meg annyira az egyébként nehéz autót, mint várnám, de megfelel?en megy így is. Nagyon pontos a kormányzás, a kocsi a kanyarokra született. Nem hadakozik a kanyar ellen, hanem belesimul. Nagyon élvezetes vezetni az autót. (Bár kétségtelen, hogy Pesten a kátyús úton nagyon sajnálom, olyanokat roppan.) A felszereltsége kimagasló és az összerakottsága is (van benne anyag, nem kopog a m?szerfal, mint pl. egy Civicben).
A váltó lehetne pontosabb (ez az S60-ban szuperjó, míg a Citroenben b?nrossz, az Alfa valahol a kett? között). Másik hiba, hogy sokat fogyaszt.
Összességében én nagyon szeretem, de el kell ismerni, hogy magasak a fenntartási költségek (és nem a meghibásodások miatt, hanem mert drága a kötelez? szervíz, a pesti utak kinyírják a futóm?vét /ez az egyetlen pont amit a Citroen javára írok, hogy Budapest-álló/, és sokat fogyaszt /de annyira imádom, a hangját, hogy nem bírom megállni, hogy ne lépjek oda neki/)
Ez a kocsi nem csak egy használati tárgy. Vigyázni kell rá, szeretni kell. Ennek az autónak lelke van.
Aki viszont racionális alapon akar autót venni, az biztosan talál olcsóbb (bár nem hiszem hogy jobb) kocsit ebben az árkategóriában.

Hibalista

- Kézifékbowden lelógott. Más semmi. Volt 40000-es kötelez? szervízen, ott kb 70.000-et kellett hagyni, ami sok. Viszont amit kifizettem azt bele is építették a kocsiba. A leszerelt alkatrészt visszakaptam!

Ide hordtam szervizbe

Boldizsár, Bp.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Punto (1994) Következő autója? Egyel?re nem tervezem lecserélni, elégedett vagyok vele.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 147 2001 (2001 - 2005)

További ítéletek (104 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)