A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 146 (1994-2001)

146 2.0 ti 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Vörös veszedelem

Szöveges ítélet

Mindenekelőtt elmondanám, hogy Alfa Romeo mániás vagyok. Így lehet, hogy kicsit elfogult lesz az értékelés…

Ez egy sportautó, mely sokak szerint máris legenda. A 2.0-es, 16 szelepes, dupla gyújtógyertyás 150 Le-s motor 187 Nm méter nyomatékkal bír. A kocsi súlya viszonylag nagy a kategória más autóihoz képest (1280 kg), de legalább van benne anyag, így biztonságban érezheti magát az ember benne. Extra felszerelései közé tartozik a 4 elektromos ablak, elektromos, fűthető tükrök, légkondicionáló berendezés, ABS, vezető és utas oldali légzsák, valamint a Recaro sportülések. Ezek az ülések kényelmesek, és sportautóhoz méltóan kellő oldaltartást nyújtanak. A belső design fantasztikus, élvezet a műszerfalon pihentetni a szemet. Nincs felesleges részlet, minden a helyén van és egy tökéletes egészt alkot. Ahogy a műszerfal vonalát követik az első ajtókon lévő szellőző nyílások… Én teljesen el vagyok ájulva tőle. A kesztyűtartó viszonylag kicsi és nem megvilágítható. Maximum térkép, meg egy-két apróság fér el benne. Minden ajtón van zseb, de azok igazából semmire sem jók, mert kicsik, és a pakolásra nem alkalmasak. Toll, vagy hasonló apró dolog fér el csak bennük. Zseb még található az ülések háttámláján is.
A külseje gyönyörű. Ék alakú a karosszéria, viszonylag magas hátsó résszel, melyen, mint egy korona, helyezkedik el a spoiler. Személy szerint nekem a hátsó szárny nélküli 146-osok olyan furcsának is tűnnek, mintha nem lennének befejezve. Persze ez ízlés kérdése… A magas far miatt a hátrafelé kilátás eléggé korlátozott, tolatni a két oldalsó tükör használatával könnyebb, mint hátrafordulva. A különböző értékelésekben szempont szokott lenni a csomagtartó peremének magassága. Itt viszonylag magas, de maga a csomagtartó eléggé tágas. A pótkerék a takaró szőnyeg alatt van, de csak mankókerék. Az első fényszórókra enyhén rábukó motorháztető morcos tekintetet nyújt. A 146-os 1994-ben debütált, de a kasztni még így, több mint 10 év után is megállja a helyét. Igaz, kicsit talán szögletesebb, mint a mostani divat, de mégis van benne valami plusz, ami miatt szebb, mint egy-két manapság „istenített” autó.
Hozzám az autó Svájcból került, ott hölgy tulaja volt, szerencsére nagyon vigyáztak rá.
A gyújtógyertyákat a gyár szerint 100.000 km-enként (nem elírás!) kell cserélni. Az olajcsere 10.000 km-enként ajánlatos.
Tapasztalataim szerint az autó tökéletes vezetési élmény fantasztikus! Az ára mondhatni alacsony, mert nagyon nagy az értékvesztés. Utánanéztem, hogy ’97-ben mennyibe került ez az autó. Az akkori új ára 6 millió Ft felett volt, jelenleg a ’97-es évjáratú TI-k egy-másfélmillió körüli áron már beszerezhetőek. De ez leginkább annak köszönhető, hogy Az Alfa Romeonak általánosságban rossz híre van. Én csak azt tudom mondani, hogy ezekre a híresztelésekre ne hallgasson senki! Ha valaki gondolkozik Alfa vásárlásán, és pont ez a visszatartó erő, az kérdezzen meg egy igazi alfást, üljön be egy körre, és miután vigyorogva kiszállt, vágjon bele! De mindenképpen hozzáértő emberrel menjen autónézőbe!

Míg nálam volt az autó, a külseje kicsit átalakult. Szpoilereket és fehér felnit kapott, így még látványosabb lett, mint korábban. Fantasztikus autó, imádtam. De fiatalabb, erősebb autót akartam, ezért cseréltem le.

Hibalista

- Első lengőkarok & toronyszilent, kipufogó, elektromos probléma, teljes vezérléscsere, vízpumpa, lambdaszonda, kuplung munkahenger, váltó csere.

Ide hordtam szervizbe

Alfa Szamosi

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Lőerőgyár

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Alfa 33 1,3IE Következő autója? Alfa 156SW 2,4 JTDm
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 146 1994 (1999 - 2001)

További ítéletek (89 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)