A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 146 (1994-2001)

146 1.6 BOXER 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vírushordozóvá tett!

Szöveges ítélet

Mióta beültem az Alfába nem akarok más autót! Egy életre megfert?zött a vírus, de sosem fogok rá gyógyszert szedni!:)

Vétel szempontjából rettenetes mellényúlás volt az állapota miatt, de mégsem bántam meg. Pedig kellett hozni áldozatokat rendesen: rengeteg id?, nem kevés pénz és családon belül is borzolta a kedélyeket rendesen! Kiderült, hogy az autó törve volt...
Az els? évben rengeteg bosszúságot okozott az el?z? tulajdonosok munkássága, de a hibák kijavítása óta teljesen problémamentes a gép! A kopó alkatrészek 100ezer körül cserére szorultak, de ezt nem tudom hibának tekinteni, mert minden autón elkopnak.

A kategóriájának egyik legszebb autója. Még ennyi id?sen sem ódivatú. A bels? tér desing szempontjából rendben van, az anyagmin?ség néhol hagy kívánnivalót maga után (gy?lölöm a kalptartó szürke m?anyagát), de ez is rendben van. A zöld plüss kárpitozás nekem nagyon bejön, és az ülések formázásával is elégedett vagyok.
A futóm? támogatja a gyors kanyarvételeket, de ehhez nem ártanának jobb utak, mert rossz úton elpattog. A fékek ezen típusban sajnos nem állnak a helyzet magaslatán. Azon ritka Alfa amin elöl tömör tárcsa hátul dobfék van... (A négy tárcsa ABS-el rendben van)
A váló fokozatkiosztása szerintem jó. külön öröm, hogy az ötödik nem kimél?, hanem "valódi" fokozat. A kapcsolhatóság lehetne nagyságrendekkel jobb is.
Az 1.6-os boxer hozza a mai hasonló kategoriájú autók dinamikáját. Fogyasztása átlag 8.5, de 8 alá nehéz vinni. Hülyegyerek üzemmódban akár 11-et is lenyel, de nem sajnálom t?le, mert a vezetés élménye mindenért kárpótol! A motor hangjával nem tudok betelni! Nem is értem miért nem gyártanak több BOXER motort! (Jó értem, drága meg minden, de akkor is!!!) Persze ezen sok ember vigyorog és nem érti mit írok... De ez nem az én gondom!:)

Mivel teljesen elfogult vagyok az autóval kapcsolatban rosszat nem szívesen írok róla! Pár tanács azoknak akik ilyen autót vennének:
1. Csak akkor, ha nem sajnálod rá a pénzt, mert ha nem tör?dsz vele nagyon megbosszulja,
2. Ha csak arra kell, hogy elvigyen A-ból B-be és igénytelen gépet keresel, nem ez a Te autód,
3. Minden más esetben nagyon jó választásnak tartom!!!
4. Ha pedig megvettétek köszönjetek a márkatársaknak!!!:)
5. A nagy többség "szarolaszozni" fog, mégis mindenki veled akar versenyezni az utakon.

Az alkatrészárak nem a legolcsóbbak, de nem is túl horror.
A márkaszervízekben nem nagyon vágják a témát se itthon, se a görögöknél (volt ilyen tapasztalat is)... A diagnosztikai csatlakozó felkutatása fél órát vett igénybe, de volt ahol meg sem találták! Állandóan gyertyát és lambdaszondát cseréltek, de nem jöttek rá a hiba kiváltó okára, hogy miért megy tönkre. A katalizátor volt szétolvadva...
Egy Opel szervízben cseréltek kuplungot (eltört a tányérrugó). Azt sem tudták hogyan fogjanak hozzá! El?ször levették a váltót (ez értem), kivették a motort is (ezt nem értem), a légkondiból elengedték a gázt, mert útban volt a kompresszor (el se akartam hinni), a számla pedig horror (ez volt csak igazán hihetetlen). Innet?l kezdve inkább magam szereltem amit tudtam. Nem annyira bonyolult, mint gondolná az ember, de szerszámok és némi ismeret azért nem árt...

Az el?z? tulaj a törés után Boldizsárnál javíttatta a gépet. Ez annyira jól sikerült, hogy 2005 nyarán telibe kellett fújatni a gépet. Végre nem úgy néz ki mint egy szalamandra!

Hibalista

- Leng?karok elöl 32000Ft
- Lengéscsilllapítók 90000Ft
- Kormányösszeköt?k 10000Ft
- Katalizátor 32000Ft
- Lambda szonda 3-szor is... 23000-52000Ft
- Féktárcsák 9000Ft/db
- Fékbetétek 9000Ft/db
- Kuplung kompletten szereléssel 120000(!) Ft
-

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervizek... (Stoll, Boldi)

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Kovács Autóvillamosság (Dombóvár)
Nem csak legózni tudnak, hanem javítani is!!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra Következő autója? ALFA!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 146 1994 (1999 - 2001)

További ítéletek (89 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)