A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 146 (1994-2001)

146 2.0 ti 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kifogtam, és mégis...

Szöveges ítélet

2004. novemberében vásároltam az autót. Mikor megláttam a kereskedésben, fekete volt és gyönyörű és fekete...
Rába--tam. Három év használat után kezd körvonalazódni bennem, hogy milyen előélettel került hozzám. Pl. amit "azt mondta a tulaj, hogy itt meghúzta egy kicsit"-nak mondtak, az valószínűleg egy "szendvics"-baleset volt, hátul durván, elöl kevésbé. Lököscsere, húzópad, gitt... Vagy valami hasonló.
Most már körültekintőbben választanék (ha egyáltalán vennék Mo.-ról autót), utólag könnyű okosnak lenni.
Eladhatnám, de semmit nem kapnék érte. Akkor már inkább elhasználom.

Már csak azért is, mert egy igen jó autóról van szó. Amikor vettem, fontos volt, hogy szép legyen, gyors (ezért legyen az ember első autója Wartburg, hogy ne legyen magasan a léc.) és ritka. Ezen kritériumoknak meg is felel. SZERINTEM jobb választás, mint egy hasonló paraméterekkel rendelkező hármas Golf, de ki-ki ízlése szerint.

Adatai: 150LE, 1275kg üresen, gyorsulás 8.5s (máshol 9.5), végsebesség 215km/h. (Kedves szakértők! Ezek GYÁRI adatok, ha egy 1.4-es Civic is megy ennyit 5 személlyel, akkor ez is leforgatja a 260-as órát.)
A menetteljesítmény csak azért 9, mert ezt is meg lehet szokni.

Kétszer állt meg alattam az autó és egy alkalommal nem indult.
Egyszer besz*rt a generátor, másodjára a fordulatszám-jeladó vagy mi adta meg magát. Ez annyit jelentett, hogy a motor bemelegedés után megállt.
A nemindulás pedig a gyári indításgátlónak volt köszönhető, amit arra terveztek, hogy megvédje a tulajt a lopástól és nem arra, hogy mexivassa. Persze ezek bárkivel előfordulhatnak.

Ha valakinek tetszik egy ilyen autó, ne habozzon, de lehetőleg törésmentest vagy igényesen javítottat keressen. Nem kell félni a babonáktól, a negatív ítéletek (ha valósak) az enyémhez hasonló mellényúlásokból és a rokoni/szomszédi kombinációkból születnek.

Az autó fenntartása sajnos több, mint egy Suzuki Swifté, de azért nem olyan vészes. Meghálálja. (Persze ha az embernek nincs pénze, akkor minden drága én tudom.)
Emellett érdemes olyan szerelőhöz járni, aki nem csak az utcán lát olasz autót, mert néhány dolog másképp működik.

Még valami: rövid váltó van benne, ezért nem legideálisabb utazóautó. Persze a motor meg szereti/igényli a fordulatot, de 5000/min felett már nem tízet eszik...

www.caracal@citromail.hu a kritikák helye, cserébe én is kérném néhány swiftes tulaj címét...

Hibalista

- Az évek alatt ezt-azt cseréltettem/javíttattam, a mindenkori büdzsé függvényében. Első-hátsó lengőkar (később csak szilent), első-hátsó fék, kerékcsapágyak, vezérlés, kuplung, generátor (felújítás), indításgátló, fordulatszám-jeladó...
-
- (Most is szerelőnél van az autó: kormánymű, féxervó, gyertyák, légtömegmérő-lambdaszonda-termosztát trió, klíma, kasztni, meg amit észrevesznek.)

Ide hordtam szervizbe

Laci és Imi Debrecenben. Szakmailag és emberileg is ott vannak a szeren. Tuninggal is foglalkoznak, én meg ennek a gondolatával.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Kelet-Pest hivatalos FIAT márkaszervíz, XIV. ker.:
"Alfa-kód" problémával végigvontattuk fél Pesten az autót, míg végül itt kötöttünk ki. Ők sem találtak megoldást, de ajánlottak egy külsőst, aki lehúzott, de az autó megy.
A munkafelvevő hölgyemény igen dekoratív, övé a pont.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 146000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Uno Turbo Következő autója? Régi izmos olasz / Régi izmos japán
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 146 1994 (1999 - 2001)

További ítéletek (89 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)