A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 145 (1994-2001)

145 1.6TS 

Az ítélet értékelése
2,0(6 db)

Hajtókarcsapágy RIADÓ!

Szöveges ítélet

Már írtam ítéletet az autómról, de nem szeretném azt átírni. Jó olvasni a kezdeti lelkesedést így útolag. :)

A szerelem végül véget ért, és bár nem szeretem bántatni az autóm, azért a leendő vásárlóknak joga van tudni, mire számíthatnak, ha ilyen autót vásárólnak.

Jól indult a kapcsolat, semmi jelét nem mutatta annak, hogy az előítéletek valóra válhatnak. Aztán jött egy hosszabb Esztergomi utazás a kedvesemmel (kb 30 ezer hibátlankilométer után). Először töltöttünk volna el közösen egy hétvégét. Az autóm keresztbe húzta a számításainkat, szétesett a szervó szivattyúja. Bár haragudtam rá, úgy gondoltam egy ennyi idős autónál, ráadásul egy ilyen hiba éppenségel belefér. Más márkánál is előfordul. A bizalom azomban akkor veszett el, amikor egy egész hetes nyaralásra indultunk ismét kettesben a barátnőmmel. Egyszer csak kerregni kezdett a motor, bennem meghült a vér, és csak reménykedtem, hogy valami müanyag darab adja ki ezt a hangot. Sajnos nem így lett. A 3. henger hajtókarcsapágya adta meg magát, és csak a szerencsén múlott, hogy nem lett kukás az egész blokk. Bár elhatároztam, hogy megy a háztól, még nem vesztettem el rögtön a hitem a márkával kapcsolatban (elég nagy fanatikus voltam ugyanis). A hideg zuhany akkor jött, amikor a cartársak sorban jelezték, hogy velük is megtörtént ugyanez 1.4 TS-től a 2.0 TS-ig vegyesen. Mint kiderült, ez típushiba, valamiért a 3. henger pár fokkal mindig melegebb a többinél, ezért ott előfordul, hogy megadja magát a csapágy. Van akinek 80(!) ezernél, van akinek csak 300-nál. Nekem ez hatalmas csalódás volt. Nem hittem a trehány olaszokban, azt gondoltam még is csak van bennük annyi nemzeti öntudat, hogy ha néha kicsit szeleburdiak is, legalább az ilyesmire odafigyelnek. De kérem szépen, ez egy 94-95-ös fejlesztésű blokk! 99-ig nem kellett volna kiderülnie, hogy ilyen típushiba van benne? És ha iderült (márpedig 4 év alatt kiderül), miért nem lehetett azt a nyanvadt fűtő/hűtő csövet arrébb vinni kicsit? A részemről ezzel elmúlt a szerelem. Nem is nagyon árulom, inkább beszámoltatom, mert bár most jó kondiban van, Én nem adom a nevem egy ilyen autóhoz. Nem volt anyagi csőd, mert még ezzel a nagy hibával is kevesebbet költöttem rá, mint más egy 3-as Golfra, de akárhányszor beleülök, rettegek, hogy megint lerohad. Már csak 1 hónapot kell kihúznia, és vége a kapcsolatunknak. :)

Hibalista

- Szervó vezeték, utána szervó szivattyú, végül 3. henger hajtókarcsapágya...

Ide hordtam szervizbe

Egy remek srác, aki mindig minden helyzetben segített nekem. :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 125000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Ez az első saját Következő autója? Renault Kangoo 3-as 1.5 dCi 106, már úton van :)
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 145 1994 (1998 - 2001)

További ítéletek (76 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)