A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » ZIL » 131 (1966)

131 v8 6x6 

Az ítélet értékelése
2,0(2 db)

Benzinfaló Brachirosaurus

Szöveges ítélet

1998-tól Szentesen voltam a MH fogja.A két őrségszállítóból az egyiket - HV 27-59 - volt szerencsém sokat vezetni.Mindezt közvetlenül azután,hogy a kipufogó első dobja a vezetőfülke alatt volt.Vagy lett volna.Onnantól "hagyódott el" az Ópusztaszeri rekettyésben.Palik Laci versenyverdája szánalmas nyöszörgést hallat az auspuff-mentes Zil-hez képest!
Epedás pamlag,vajpuha váltó,5 gang,sok-sok vas!És bizony ki lehetett túrni belőle 100 fölötti sebességet is.Bár a kilóméteróra mutatója baromira lengett 75 és 120 között.Ebből következtettünk saccra a 100-ra.Meg abból,hogy a családi Kispolák nem tudott minket megelőzni!Kormánya precíz,könnyen tekerhető.A napi 12 kilómétert röhögve lenyomta.16 liter benzinnel!!!!!Ezért romlott el a napi-számláló.De kit érdekelt!Szutyok Avia-t,Dac-ot,Gaz66-ot bármit lenyomtunk vele.És egyszer még egy lánctalpas 18tonnás PTSZ-t is sikerült bevontatni.Bitang jó vas volt.A leszerelésünk napján kelt a dandárparancs,hogy a jó öreg ruszkit le kell cserélni Dac-ra.A gazdaságosság miatt...
A másik a HV 27-44-es a Vello század platós paripája volt.M-zárolt,1970-ben született alig 2000km-t mozgó zöld szörny.A sok ácsorgástól elporladt a hűtővíz-vezeték egy darabja.(az orosz gumigyártás nem volt egy szinten az acéliparral).Kellett egy asszem 13-as villáskulcs.Két aba-bilincs le,slag darab be,bilincs meghúz.A földön állva mell-magasságban,kézzel.Nem volt bonyolult...Kétszer megjártam vele oda-vissza a Szentes-Ópuszta távolságot.Szervó nélkül...Na az nem volt piti!De amint Ákos úrék feltöltötték ez is tenyerelhető,precíz műszerré változott!
A dicső amerikás hadsereg fennen hirdette a technikai-fejlődés legújabb vívmányát!A keréknyomás-szabályzást,a fülkéből!Ez a két Brachirosaurus ezt már 1970-ben tudta!!!
Ha majd gazdag tagja leszek kis társadalmunknak,nem fogok spúrolni.Biztos veszek magamnak egy 131-est.Mondjuk hobbyautónak.Mert NAGYON JÓ!!!!!!!!!!!!!!!

Hibalista

- lejárt a poroltó érvényessége,kilóméterszámláló(nem véletlenül),majomfogó-lánca elkorrodált

Ide hordtam szervizbe

laktanya-szerviz(hülyék gyűjtőhelye)

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Műszaki,technikai század sorállománya

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1970
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 2000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 40 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

ZIL 131 1966

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)