A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Zastava » 101 (1972-1993)

101 1.1 

Az ítélet értékelése
3,3(3 db)

Ferdinánd a fenevad

Szöveges ítélet

Ez a történet úgy kezdődött, hogy kellett egy autó amivel tudtunk a koleszba /kóterba járni, mivel minden pénteken 45 percet várni a csatlakozásra kb. 100 emberrel versengve, ki fér föl a buszra verseny télen -10be /utólag is köszönöm a 4.5 év náthát balaton és veszprém volánnak/ szóval olcsó legyen ne egyen sokat,sok műszakival, olcsó biztosítással, 4 ember elférjen benn. Egyszóval akkor gondoltam ilyen nincs. Hát nézegettem elösször golfokat, jettákat, de vagy drága vagy nagy motorral, vagy széthullva 2 hét műszakival. aztán néztem uno-t de azokat drágállottam. A lada nagyon jó rétre pörögni de az úton megette volna a gatyánkat. aztán nézegettem zasztikat nem tetszett elsőre, hogy néz ki meg kicsi lehet. volt egy hírdetés elöször 50eFt utána 30e ft 2 év műszaki 1 év zöldkártya. na mondom ezt meg kéne lépni. Így is lett. go Tatabánya, elmentünk, megnéztük /kereskedés/ kb 2 hónapja áll aksi 0, de sikerült életet lehelni bele, akkor még úgy nézett ki hogy az alja rendben van. A két első küszöbb volt oda, de gondoltam azt ráérős időmben kihegesztgetem otthon. A kedvesemnek is nagyon tetszett, meg hát a tigrismintás üléshuzat nagyon konkrét volt. Lealkudtuk!!! 25-ért hoztuk el. A benzinkúton már forrt a víz. na mondom jól kezdődik, de hát egy termosztát nem olyan nagy vész kicserélni. aztán a kuton nem indult el. betoltuk, de nem is igen akart húzni. kötél jött a vontatás, ekkor már sürgetett az idő mert bátyám délutános volt és már 11 óra és 100km. Volt egy baleset, várni kellett egy órát Csetény közelében. A volt szobatársamnál tettük le az autót Csetényben, go gyorsan haza. másnap hazaért ajkára, elkezdtem buherálni. Megnéztem a termosztátot, gyújtást, vezérlést, de semmi. Akkor biztos hengerfejes, lesíkoltattam a hengerfejet, -vissza de semmi eredmény + melegen az istennek nem indult, pedig a szelephézagok megvoltak. www.yugo-zastava.uw.hu most www.yugo-zastava.extra.hu regisztráltam, kérdezgettem, de nem jártam sikerrel, hát akkor már a végén motorcsere, de ez a gondolkodás kb 2-3 hétvégémet vett igénybe. Motor ki, a klubbon érdeklődtem van e esetleg valakinek?, szerencsére volt utólag is köszönöm Drinky!!! ő baráti áron adott egyet. A szomszédtól kaptam egy karbit ami az övén volt, de amikor eladta akkor leszedte róla, Köszönöm Zoli-bá! Másik motor berak, gyújtás beállít pöcc röff. akkor már megörültem a dolognak, hogy hétfőn már megyünk a zasztival suliba. Így is lett. Hétfőn Füredről bementünk Veszprémbe hogy teletankoljuk, meg kipróbáljuk hogy veszi a nosztorit /emelkedő/. Teletankoltuk, fizetek, megyek vissza a kocsihoz látom csöpög a benya/fél felett iszonyat benzingőz a kocsiban. 1.5 hónap hétvégi küzdés után már csak olajcsere és fél évre rá egy önindító csere kellett. sehol nem hagyott ott, jól ment, 120-al hegyen völgyön, egyszer volt 150 amikor egyik falu végén benn a seggembe egy golf2 elöttem egy alfa 156. golfos izzított, de vissza 2. 90 3. 130 4. 150+halálfélelem, de az alfást se láttam a visszapillantóba egy darabig/ szerintem lefagyott, hogy egy zaaszti?????/. Néha ki kell pucolni a gyújtást azt nincs vele gond. Én nem bántam meg, ha kifogsz egy olyat aminek nincs szétrohadva a kasznija az majdnem örök életű. Visszatérve a kicsire: lehajtott hátsó ülés után befér egy komplett füvesítéshez szükséges eszközpark, beleértve egy 60-70cm átmérőjű hengert, talicskát,gereblyéket, lapátokat, stb... Egy igazi koleszos autó volt /olcsóbb volt mint a busz, ja és nem tartott a 45km-es hazautam 2,5-3 órába, A páromnak a 80km-es útja 4 órába. Az életre keltés óta csak benzin és a 15000km alatt 1 liter olaj!!! Kicsit leamortizáltuk, de nem lett ráköltve semmi 1 év alatt. Mielőtt elvitték 40e-ért!!!!!!! :-) , de fájó szívvel váltunk meg tőle és egy 400km-es túrán még bizonyított. Ez volt Ferdinánd története.

Hibalista

- hát lássuk csak:
- kormánymű-nem cseréltem
- ablakmosó motor -zárlatos volt a vezeték
- komplett motorcsere- baráti ár kb 2 karton sör ára
- önindító -5000/grátisz gyújtótrafó
- váltó-nem cseréltem
- karburátor- ki kellett pucolni
- tank, kisebb rohadások/be lehetett nyúlni a csomagtartóba alulról:-) -magam hegesztgettem, de rájöttem nem érdemes és hagytam
- apróságok.

Ide hordtam szervizbe

jómagam szervizeltem

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1985
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Toyota corolla
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Zastava 101 1972

További ítéletek (66 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)