A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 1.3 (1988-1991)

1.3 limusine 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Honecker átka, avagy a szocializmus kapitalizmusa

Szöveges ítélet

lássuk csak.először is nem volt jó rajta a fűtés. ez épp annak köszönhető hogy beadta a kulcsot a termoszát.Mint kiderült állandóan szivatóval ment evett is rendesen csak épp nem tudtam hogy miért.Késöbb a szerelő megbütykölte kemény 20 darab ezresért amibe ki lett cserélve az automata szivató a membrán(ac pumpa) A termosztát.Így végre lehetett vele száguldozni 150 160 környékébe(lemértem de csak sajnos 140 ig van skáláza az óra :( ) Későbbi probléma a generátor önálló élete Vagyis nem akart tölteni az istenért se. :) ezzel a problémával nem vittem szerelőhöz.Megoldottam egy kis konaktspray -el meg egy kis kúszóolajjal. Azóta csak inditáskor jelez vissza ha gázfröccsöt adok neki egyből elalszik a töltésjelző(akkor van töltés).Olajat néha nagy ritkán öntök bele. Mert ugye a tanfolyamon azt tanították hogy nem fogyaszt olajata motor. :) Nos ez egy nagy hülyeség mert MINDEN motor fogyaszt egy kevéske olajat. És persze kell a szelepek kenésére is az meg ugye nem szóróolajzásos hanem párologtatásos! A másik.. az önindító. az is beadta a kulcsot. bontóba vettem másikat vagyis úgy rendeltem meg. neten keresztül. 3ezervalahányszáz forint volt. saját magam tettem be.itt sem volt szükség szerelőre.
Aztán a kuplung. az 30 darab ezrest kóstált.
A szerelő átka hogy nem húzta meg az önindítónál levő akkumulátor pozitív kábelét és sikeresen nem akart elindulni.
Saját magam feküdtem a werda alá meghúztam amennyire lehet.
A gyujtása.. mivel vacuum-os.. a szerelő szerint a gyujáselosztó rotor mögött valami herkentyüt ki kell cserélni mert nem jó állítólag ki van lyukadva. A rotort és az elosztófedelet nagyjából évent cserélni kell mert az gyorsan fogyó eszköz. de jó rá a golfé is (II).
Nemsokkal később elszált a töltés azaz széthullott??? a gyujtáskapcsoló betét. csere 1500 környékbe(még jó hogy van pesten egy olyan bolt ahol még!!! lehet kapni eredeti ddr es alkatrészeket) Később megkostólta egy vaddisznó az oldalát.12 be volt a javítása alkatrészekkel egyjütt.( jobbos ajtók + hátsó lemez) .
Vízpumpa.. fagyállózás után rögtön kibukott belőle a fagyálló.De előtte is furcsállottam hogy elfogy a víz a rendszerből.A vízpumpa csere fagyállózással és némi "jótanáccsal" 13 lepcsi volt.

Mostani gondja a csomagtérfedél ami szinte teljesen használhatatlan és ráadásul beázik.
Előző tulajok valameike szétbarmolta a zsanérrészét és igy egy az egybe cserére szorul zsanérostól mindenestől. (kb 5000 huf bontóbol)

Meg a két első sárvédőív ami rendesen rozsdásodik. Még valami beázik a szélvédőknél (első hátsó) de egy kis sziloplaszt megoldja. Az ajtókárpitok becsukáskor a kézbe maradnak.(csavarozás).A tetőkárpit kiforog az ablakokból (ezt még nem tudom hogy lehet megbűvölni).
A 45 ah-s akksi az halovány bele.. most egy 55ah-s van bennt ami kiválóan működik.Az ablaktekerők belső felét amik emelik az ablaküveget ajánlatos két négyhavonta megzsírozni mert elrohadnak.A víz miatt mert nem 100% os a szigetelés.A zárak is olajozásra szorulnak 4 havonta.Az ablakmosó tartályból
csöpög az ablakmosófolyadék. Még el nem felejtem!! nagyon kellene bele egy 5 gang-os váltó mert ha minden tökéletes akkor lehet vele hasítani az aszfalton.
És 150 környékén elfogy a motor. 4 ben.
Az enyémbe nincs duplatorkos(weber) karbi de egy 2000 es dieselt simán lepörög lámpától lámpáig. vagy egy 1,6 os akármient.. Sokan panaszkodnak még az eltört féltengelyekre, a karburátor üzemzavaraira(eldugulás) stb stb..

Egyszóval
Hitvány egy jószág... de viszont az erényére legyen szólva. kényelmes(jobb mint egy trabi vagy egy lada)
és jó nagy csomagtere van.
És olcsó a fenttartása. Keveset eszik(6-7 között valahol).
Még valami... Ha valakinek hengerfelytömítést kell cserélni!! az vegyne hozzá 1,1 es tarbantét mert teljesen ugyanaz! Annyi különbség van a trabi és wartbugr között hohy a wartburgnál hosszab a löket mint a trabinál Vagyis... a warburgba hosszabbak a hajtókarok mint a trabanban.
ugyanakkora a hüvelyméret mind a kettőnél.

Hibalista

- vízpumpa ,kuplung,gyújtáskapcsoló betét irányjelzőkarba beépítet fényváltókapcsoló.automata szivató.

Ide hordtam szervizbe

Huszár Gábor

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

nem tudom de az pocsék melót végzett sok gempáért.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1990
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 34000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? opek astra sedan, honda civic, mitshubishi lancer, ford mondeo
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 1.3 1988

További ítéletek (134 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)